Remarketing

Bądź tam, gdzie znajdują się zainteresowani klienci.

Pokazuj swoje reklamy graficzne użytkownikom, którzy mieli okazję zapoznać się z Twoją stroną.

Pragniesz wyświetlać reklamę tylko tym internautom, którzy już znają twoje produkty? Chcesz przyspieszyć proces decyzyjny Twoich klientów?

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!

Czym jest

remarketing

Remarketing to forma promocji polegająca na „śledzeniu” użytkowników, którzy odwiedzili dany serwis, bądź jak-dziala-remarketingaplikację mobilną. Dzięki tej możliwości, możesz nawiązać ponownie kontakt z tymi, którzy prawdopodobnie zastanawiają się nad zakupem Twojego produktu, czy skorzystaniem z konkretnej usługi.

Reklamy remarketingu mogą pojawić się w:

  • sieci partnerów Google, w tym YouTube (reklamy tekstowe, graficzne, reklamy video);
  • wyszukiwarce Google (listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania);
  • aplikacjach w sieci reklamowej.

Ta forma promocji obejmuje również możliwość remarketingu dynamicznego. Pozwala ona na bardziej zaawansowane kierowanie reklam, uwzględniając te produkty bądź usługi, które wcześniej interesowały użytkowników. „Od środka” konfiguracja wymaga dodatkowych ustawień, parametrów oraz pliku danych. Dzięki dopasowaniu się do oczekiwań odbiorców, takie dostosowanie przynosi bardzo dobre efekty biznesowe.

70

użytkowników telefonów komórkowych szukając danych firmy dzwoni do niej bezpośrednio z wyników wyszukiwania

2,6

Średnia liczba urządzeń z dostępem do internetu średnio na osobę

83

Tyle procent użytkowników internetu deklaruje, że gdy potrzebuję informacji najpierw szukam w internecie.
Jakie są

zalety remarketingu

 

 Sukces remarketingu wynika z faktu, iż używając tej formy reklamy trafia się do użytkowników skłonnych do zakupu, bardzo często na etapie podejmowania ostatecznej decyzji. Sama konfiguracja kampanii może być zorientowana na konkretne cele biznesowe, na przykład kierowanie reklam na użytkowników, którzy dodali produkty do koszyka, ale ostatecznie nie zdecydowali się na zakup.


Reklamy działające w ramach remarketingu z pewnością podążają nieświadomie za bardzo dużą grupą użytkowników każdego dnia, dając przeświadczenie, iż dany podmiot wynajmuje bardzo wiele powierzchni reklamowych. W praktyce nic bardziej mylnego. Reklamy trafiają do wybranej listy osób (z listy remarketingowej wykorzystującej pliki cookie), dzięki czemu obejmują jedynie, albo i aż bardzo trafioną grupę docelową.

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!