Reklamy z listą produktów

Pokaż produkty z ich ceną oraz zdjęciem bezpośrednio w Google.

Chcesz zwiększyć szanse na zakup? Chcesz zapłacić za kliknięcie dopiero w wypadku kiedy klientowi spodobają się wszystkie parametry produktu i wejdzie na Twoją stronę? Chcesz zwiększyć swoją widoczność i pojawiać się nie tylko w wynikach pozycjonowanych, ale również tekstowych linkach sponsorowanych oraz w liście produktów? To jest możliwe!

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!

Czym są

reklamy z listą produktów

Zwane również PLA (Product Listing Ads), są bardzo popularną formą promocji Google AdWords. Z reklam tych mogą korzystać sklepy internetowe i pojawiają się one bezpośrednio w wyszukiwarce Google.pl ponad wynikami, bądź po ich prawej stronie. Możliwe jest również pojawienie się takich reklam na niektórych witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google.

 

70

użytkowników telefonów komórkowych szukając danych firmy dzwoni do niej bezpośrednio z wyników wyszukiwania

2,6

Średnia liczba urządzeń z dostępem do internetu średnio na osobę

83

Tyle procent użytkowników internetu deklaruje, że gdy potrzebuję informacji najpierw szukam w internecie.
Jakie są
Korzyści z pozycjonowania

zalety reklam z listą produktów

 

Z pewnością jedną z większych zalet reklam z listą produktów jest fakt, iż reklama ta pojawia się w momencie zgłoszenia odpowiedniego zapytania przez użytkownika (co oczywiście charakteryzuje wszystkie formy reklam Google) i zwróci zainteresowanemu odbiorcy:

  • zdjęcie,
  • cenę produktu,
  • nazwę Twojego sklepu.

Informacje te oczywiście nie są kosztem dla reklamodawcy i jedynie w momencie, kiedy odbiorcy powyższe parametry spodobają się i skieruje się na konkretną stronę sklepu internetowego, system pobierze opłatę za kliknięcie – standardowe rozliczanie się za „kliknięcie”. Dodatkowo – co ważniejsze – klikając w nią, ma świadomość jak wygląda dany produkt oraz ile kosztuje. Wejście na sklep oznacza zatem, że parametry te odpowiadają oczekiwaniom użytkownika, który z wysokim prawdopodobieństwem będzie chciał zakupić dany produkt.


Format reklam z listą produktów nie wymaga ustalenia słów kluczowych, gdyż dopasowanie reklam jest budowane na podstawie nazw i opisów produktów ze sklepu. Aby przekazać odpowiednią listę produktów do Google wykorzystuje się Merchant Center – narzędzie Google, które pozwala również zadbać o odpowiednią jakoś informacji zawartych w pliku danych.


Dodatkową zaletą tej formy promocji jest bez wątpienia fakt, iż wykorzystując reklamy z listą zakupów można w dalszym ciągu reklamować się w Google za pośrednictwem standardowych tekstowych linków sponsorowanych, co daje szanse na podwojenie się możliwość trafienia potencjalnych klientów na daną witrynę.


Od momentu pojawienia się tej formy promocji Google wskazuje na wysokie wskaźniki skuteczności takiej reklamy. Chętniej klikamy w nie, aniżeli w standardowe linki sponsorowane. Jednocześnie jest to poniekąd jedyna możliwość jakiegokolwiek pojawienia się grafiki w wyszukiwarce Google.pl za pośrednictwem kampanii AdWords.

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!