Inna nazwa: marketing ATL, marketing powyżej linii, reklama ATL
Nazwa ATL to skrót od “above the line”, który w dosłownym tłumaczeniu oznacza “powyżej linii”. Są to działania marketingowe (określane również jako reklama powyżej linii, marketing powyżej linii, marketing ATL, reklama ATL) skierowane do masowego odbiorcy. W ramach strategii above the line treści nie są personalizowane i przekazywane za pomocą mass mediów – prasy, radia, telewizji, reklamy outdoorowej.
ATL to działania, które służą przede wszystkim budowaniu świadomości marki. Są doskonałe dla marek, które proponują szybkozbywalne produkty. Z ich pomocą można dotrzeć naprawdę do szerokiego grona odbiorców, jednak ciężko w tym przypadku mierzyć zwrot z inwestycji (ROI) i ogólny wpływ na odbiorców.
Sprawdź również: co to jest BTL
Definicja pojęcia ATL - reklama powyżej linii
marketing ATL, marketing powyżej linii, reklama ATL
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!