ATL co to jest - reklama powyżej linii, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest ATL - reklama powyżej linii, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: marketing ATL, marketing powyżej linii, reklama ATL

Nazwa ATL to skrót  od “above the line”, który w dosłownym tłumaczeniu oznacza “powyżej linii”. Są to działania marketingowe (określane również jako reklama powyżej linii, marketing powyżej linii, marketing ATL, reklama ATL) skierowane do masowego odbiorcy. W ramach strategii above the line treści nie są personalizowane i przekazywane za pomocą mass mediów – prasy, radia, telewizji, reklamy outdoorowej.

ATL to działania, które służą przede wszystkim budowaniu świadomości marki. Są doskonałe dla marek, które proponują szybkozbywalne produkty. Z ich pomocą można dotrzeć naprawdę do szerokiego grona odbiorców, jednak ciężko w tym przypadku mierzyć zwrot z inwestycji (ROI) i ogólny wpływ na odbiorców.

Sprawdź również: BTL

Definicja pojęcia ATL - reklama powyżej linii
marketing ATL, marketing powyżej linii, reklama ATL
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.