Linki sponsorowane

Kampanie reklamowe Google AdWords

reklama na zawołanie Twoich klientów.

Każdego dnia do wyszukiwarki trafia ponad 3 mld zapytań.

Prowadzisz działania lokalne? Twoje produkty są sezonowe? Chciałbyś natychmiast pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania?

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!

Co to są

linki sponsorowane

Linki sponsorowane (Google AdWords, kampania PPC) to system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie reklam tekstowych z linkiem do Twojej strony bezpośrednio w wyszukiwarce na dowolną frazę wpisaną w Google. System Google AdWords pozwala również na wyświetlanie reklam tekstowych, graficznych i video w Sieci partnerów firmy. Emisja reklamy tworzona jest na postawie słów kluczowych definiowanych dla każdej kampanii i grupy reklam.

Linki sponsorowane w wyszukiwarce Google
Gdzie wyświetlają się

reklamy w wyszukiwarce Google

Reklamy Google AdWords pojawiają się ponad naturalnymi wynikami. W zależności od frazy kluczowej i liczby reklamodawców mogą zajmować do 4 pierwszych pozycji na liście wyników wyszukiwania. Dodatkowo linki sponsorowane znajdują się również na dole strony, pod naturalnymi wynikami i mogą zajmować maksymalnie 3 miejsca. Linki sponsorowane mają dopisek  , jednakże ponad to nie odróżniają się w znaczący sposób od wyników naturalnych. Na urządzeniach mobilnych widok jest podobny. To reklamodawcy decydują, czy chcą emitować reklamę jedynie na komputery stacjonarne, czy również na urządzenia mobilne tj. tablety, czy smartfony.

Jakie są najważniejsze

zalety Google AdWords

  • płatność jedynie za kliknięcia, czyli przejście na daną stronę internetową. Nie ma kliknięcia – nic nie płacisz!
  • pojawianie się dokładnie w tym momencie, kiedy dana fraza jest szukana w Google
  • dokładne statystyki obejmujące m.in. wyświetlenia reklamy, kliknięcia w nią, analizę konwersji.
  • możliwość kontrolowania budżetu
  • pełna kontrola nad treścią i wyglądem emitowanej reklamy
  • możliwość ustalenia harmonogramu i sezonu wyświetlania
  • możliwość geolokalizowania reklamy
  • nieograniczony zasięg
  • możliwość kierowania reklam na urządzenia mobilne
  • niemal natychmiastowa możliwość emisji reklamy
SEM - Marketing w internecie
Co zyskuje firma stosującKorzyści z pozycjonowania

kampanie reklamowe Google AdWords

Możliwość prowadzenia kampanii ukierunkowanej na bardzo mocno sprecyzowaną grupę docelową (dzięki odpowiednim ustawieniom kampanii).


 Oszczędności wynikające z rozsądnego operowania budżetem. Sama kampania rozliczana jest jedynie za efekt, rozumiany jako wejście na stronę internetową. Zatem emisja kampanii to 0 zł!


Większa jakość ruchu na serwisie. Użytkownik, który sformułował swoją potrzebę, a następnie zdecydował się na kliknięcie w reklamę, jest użytkownikiem nie przypadkowym, a świadomym i zorientowanym na usługi/produkty firmy – potencjalnym klientem.


Zwiększenie konwersji. Kampanie AdWords dzięki tak precyzyjnym kryteriom wyświetleń pozwalają uzyskać oczekiwany efekt wynikający z odwiedzin witryny tj. wypełnienie formularza, zakup produktów, rejestracja w serwisie.

 

Jak skutecznie prowadzić kampanię linków sponsorowanych i

dlaczego warto powierzyć ją specjalistom

Profesjonalne przygotowanie kampanii.adwords-zarzadzanie-konfiguracja-mozliwosci

Współpraca ze specjalistami dostarcza profesjonalne przygotowanie kampanii poprzez m.in. wybranie skutecznego zestawu fraz kluczowych, utworzeniu atrakcyjnych reklam przyciągających klientów, zaproponowaniu efektywnej strategii emisji reklam obejmujących formy reklamy i miejsca emisji oraz harmonogram. Monitoring kampanii

Monitoring kampanii

Bardzo istotna jest stałą obserwację kampanii jej efektywności. Współpraca z naszym certyfikowanym specjalistą w zakresie Google AdWords oraz Google Analytics powoduje, iż każda złotówka wydatkowana jest jak najbardziej rentownie. Istotnym jest aby maksymalnie poprawiać tzw. Wynik jakości (ocena od 1-10 opierająca się na przewidywanym współczynniku klikalności, trafności reklamy i jakości strony docelowej). To właśnie dzięki optymalizacji wyniku jakości  kampania AdWords realizowana jest jak najniższym kosztem, a jednocześnie pojawiała się na czołowych miejscach. Mamy sprawdzone i skuteczne metody działania oraz nieustannie podążamy za nowymi możliwościami jakie są wprowadzane przez Google w obszarze linków sponsorowanych AdWords. Raportowanie efektów oraz elastyczność

Raportowanie efektów oraz elastyczność

Regularnie raportujemy kampanię oraz na bieżąco przekazujemy klientowi istotne dla niego informacje, które może odnieść do obecnej sytuacji w firmie i jej strategii. Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords są również łączone ze statystykami witryny Google Analytics, dzięki czemu nasi klienci nieustannie mogą obserwować jej efekty. Pomagamy w interpretacji parametrów i odpowiednim wnioskowaniu. W każdej chwili istnieje również możliwość modyfikacji obecnej strategii, dodania nowych słów kluczowych, rozszerzenie zasięgu kampanii i form jej wyświetlania. Sugestie takie wychodzą zarówno od klienta, jak i naszego specjalisty. Optymalizujemy kampanię na bieżąco, dzięki czemu rozsądnie dysponujemy budżetem i uzyskujemy bardzo dobre rezultaty dla naszych klientów.

Ile kosztuje

reklama linków sponsorowanych

Cena za kampanie linków sponsorowanych składa się z dwóch elementów:

Budżetu kampanii na kliknięcia

Kwota za kliknięcia opracowywana jest przez specjalistów na etapie kreowania strategii, po weryfikacji potrzeb klienta. Uwzględnia m.in. takie parametry jak słowa kluczowe, pozycję reklamy w wyszukiwarce, lokalizację czy czas emisji reklam.

Opłaty za prowadzenie kampanii (w tym kreację reklam np. graficznych)

Opłata za prowadzenie kampanii przez nasza firmę jest uzależniona od zasięgu, form i wielkości prowadzonej kampanii.

Zarówno w przypadku kampanii tekstowych stricte w wyszukiwarce, remarketingu, zakupach Google jak i reklamie w sieci partnerów Google zawsze omawiamy z klientem najważniejsze, kluczowe elementy dotyczące danej formy emisji reklamy i ustalamy indywidualną prowizję za jej prowadzenie.

Przykładowy koszty kampanii linków sponsorowanych Google AdWords:

PROWIZJA 25%

500
KLIKNIĘCIA: 375zł

KWOTA PROWIZJI: 125 zł

PROWIZJA 15%

2500
KLIKNIĘCIA: 2125zł

KWOTA PROWIZJI: 375 zł

Po uwzględnieniu powyższych czynników jasno i precyzyjnie prezentujemy naszym partnerom jak będzie przebiegać współpraca oraz z jakimi kosztami się wiąże. Zapraszamy do kontaktu z nami!

70

użytkowników telefonów komórkowych szukając danych firmy dzwoni do niej bezpośrednio z wyników wyszukiwania

2,6

Średnia liczba urządzeń z dostępem do internetu średnio na osobę

83

Tyle procent użytkowników internetu deklaruje, że gdy potrzebuję informacji najpierw szuka w internecie.
Formy promocji

dostępne w Google AdWords

Reklama w sieci wyszukiwania

Ta forma reklam jest podstawową formą linków sponsorowanych i pojawiają się one ponad oraz pod naturalnymi wynikami wyszukiwania. Reklama tekstowa składa się z nagłówka (25 znaków), tekstem (w sumie 70 znaków opisanym jako dwa fragmenty po 35 znaków) oraz wyświetlanego adresu strony docelowej (do 35 znaków). Adres docelowy, do którego prowadzi reklama może być inny niż wyświetlany (limit do 255 znaków). W praktyce bardzo często system Google dodaje do nagłówka również domenę, bądź pierwszą część tekstu opisu.
Reklamy te mogą być również „ubogacone” o dodatkowe formaty, które nazywamy rozszerzeniem reklam. Są to m.in. rozszerzenia połączeń, rozszerzenia podstron, rozszerzenia lokalizacji, rozszerzenia aplikacji, rozszerzenia oceny klientów. Niektóre rozszerzenia dodają się automatycznie, a część z nich można dodać ręcznie.
Reklamy tekstowe rozliczane są za kliknięcia i wyświetlają się użytkownikom na postawie różnych typów dopasowania zdefiniowanych słów kluczowych do kampanii. Reklamy tekstowe to jedyna forma reklamy jaka może być pokazywana w wyszukiwarce Google zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych tj. smartfony oraz tablety.

Lista produktów

Kampania produktowa to dedykowana dla sklepów internetowych bardzo skuteczna forma promocji. Działa niczym porównywarka cen, a jednocześnie informuje o wyglądzie produktu, podaje jego nazwę, cenę oraz adres sklepu, jak również inne informacje, bez jakiejkolwiek interakcji klienta. Oznacza to, iż skorzystanie z takiej formy promocji kosztuje jedynie wtedy, gdy powyższe informacje odpowiadają użytkownikowi, który w następnej kolejności decyduje się na wejście na

Reklama w Sieci Partnerów Google

Kampania opierająca się najczęściej na przekazie graficznym, jednakże możliwe są również formy tekstowe, reklamy video, czy gif. Wykonane przez naszych specjalistów kreacje reklamowe są umieszczane w miejscach przeznaczonych na reklamy w różnych serwisach partnerów Google. Obecnie Google współpracuje z tysiącami witryn, w tym oczywiście również w Polsce. Są to m.in. serwisy: olx.pl, wp.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, tvn24.pl. onet.pl, interia.pl, kwejk.pl, wykop.pl, polki.pl, naszemiasto.pl i wiele, wiele innych. Ta forma reklam idealnie wpisuje się w kampanie budujące świadomość marki – „brandingowe”. Bardzo często w tego typu kampaniach podstawowym wskaźnikiem oceny kampanii jest ilość wyświetleń reklamy. System rozliczeń pozostaje bez zmian – a więc płatność pobiera się za kliknięcia w baner reklamowy. Reklamy graficzne w zależności od miejsca emisji mogą mieć różne rozmiary. Bardzo atrakcyjną formą promocji, która wykorzystuje najczęściej reklamy graficzne w sieci reklamowej jest remarketing.

Reklamy video

Reklamy te przede wszystkim pojawiają się na YouTube, ale również w sieci reklamowej Google. Oczywiście sam zasięg największego serwisu społeczności wymiany treści video pozwala na dotarcie do sporej i bardzo zaangażowanej grupy docelowej. Popularną formą, wśród wielu, jest m.in. reklama TrueView typu In-stream. Można pominąć ją po 5 sekundach, a sama reklama pojawia się przed obejrzeniem konkretnego filmu. Google testuje obecnie również krótsze formy reklam, bez pomijania – trwające do 6 sekund. Reklamy video znacznie bardziej angażują użytkownika aniżeli reklamy tekstowe, czy graficzne. Dodatkowo atrakcyjna forma rozliczeń – płatność jedynie wtedy, kiedy użytkownicy zdecydują się na obejrzenie reklamy – zachęca do skorzystania z tej formy promocji strony.

Reklama mobilna

Tego typu reklamy wyświetlają się na urządzeniach mobilnych (tablety, telefony komórkowe) na różnych stronach internetowych oraz w aplikacjach. Wykorzystywanymi formami są oczywiście reklamy tekstowe, graficzne, video oraz reklamy aplikacji. Jednym z rodzajów jest reklama typu „tylko połączenie”. Jest to forma linku sponsorowanego, która jest możliwa do wyświetlenia jedynie na urządzeniach mobilnych dla tylko i wyłącznie sieci wyszukiwania. Nie prowadzi ona do konkretnej witryny, natomiast od razu wykonuje wskazane połączenie do firmy. W takim wypadku stawkę za kliknięcie ustala się w oparciu o wartość wykonania połączenia do firmy. Linki sponsorowane typu „tylko połączenie” nie są tym samym co rozszerzenia połączeń do standardowej reklamy.
FAQ – pytania i

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy linki sponsorowane pomagają w pozycjonowaniu witryny?

Linki sponsorowane AdWords to całkowicie odrębna forma promocji i w żaden sposób nie wpływa na pozycjonowanie.

Jakie dostępny do serwisu będę musiał przekazać, abyście skutecznie realizowali kampanię PPC dla mojej firmy?

Nie potrzebujemy na stałe dostępów do serwisu. W przypadku jednostkowych potrzeb np. wklejenie na całym serwisie kodu remarketingowego, wgrania statystyk serwisu, możemy przesłać jasne instrukcje jak to wykonać przez Państwa informatykowi, bądź prosić o tymczasowy dostęp do CMS/ FTP serwisu. Dodatkowo będziemy chcieli zadbać o jakość strony docelowej co pozwoli nam poprawić jakoś kampanii AdWords, więc również w takiej sytuacji może być konieczność udzielenia nam dostępów, bądź działanie zgodne z wytycznymi specjalisty.

W jaki sposób będę miał dostęp do danych kampanii?

Nasi klienci otrzymują comiesięczne raporty z kampanii oraz mają stały dostęp do danych statystycznych dzięki połączeniu konta Google AdWords z Google Analytics.

Czy nie lepiej prowadzić kampanię samodzielnie?

Zaleta samodzielnego prowadzenia kampanii jest oszczędność na prowizji dla agencji, która ją prowadzi. Jednakże brak doświadczenia w tej materii powoduje, iż najczęściej przepłaca się za jednostkowe koszty za kliknięcie oraz zmarnowane kliknięcia wynikające z nieodpowiedniej konfiguracji kampanii. Dodatkowo należy wziąć pod uwagę czas potrzebny na monitorowanie i doskonalenie kampanii

Na ile słów kluczowych możecie prowadzić kampanię?

W tym zakresie mamy całkowitą dowolność. Możemy prowadzić kampanię dla wybranych słów kluczowych, poczynając od jednego po setki słów kluczowych. Ta forma promocji pozwala również na to, aby w trakcie trwania kampanii edytować słowa kluczowe. Warto zaznaczyć również i wyrażenia kluczowe mogą być formułowane w różnych rozszerzeniach, dzięki czemu możemy bardziej lub mniej precyzyjnie formułować słowa kluczowe do kampanii, maksymalnie dopasowując się do zapytań potencjalnych klientów.

Co jeśli to konkurencja wyklika cały mój budżet?

Google AdWords podczas lata funkcjonowania potrafi wykluczyć tzw. nieuczciwe kliknięcia. System ten dzięki zaawansowanym algorytmom, zwraca środki wyklikane w taki sposób przez konkurentów.

Co oznacza, że reklama AdWords jest bardzo elastyczna?

Pozwala ona na ciągłą możliwość edycji słów kluczowych, dodawania nowych form reklam np. graficznych, zmiany miejsc kierowania, możliwość zatrzymania kampanii, bądź jej ponownego uruchomienia przy jednoczesnym „zamrożeniu środków na kliknięcia”. Mogą Państwo również promować wiele stron internetowych w ramach jednego budżetu reklamowego.

Czym jest geolokalizowanie?

Pozwala ono na emitowanie reklamy w obrębie danej lokalizacji, np. Państwa, województwa, miasta, a nawet dzielnicy, bądź promieniu kilku kilomentrów. Ustawienia te dopasowujemy indywidualnie dla naszych partnerów biznesowych.

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!