Docieraj do swoich klientów precyzyjnie

Linki sponsorowane Google Ads

Linki sponsorowane Google Ads zwane także zamiennie płatnymi linkami pozwolą Ci skutecznie dotrzeć do potencjalnych odbiorców, właśnie wtedy, kiedy oni szukają Twoich produktów lub usług! To niepowtarzalna szansa na pozyskanie wartościowych odwiedzin na Twojej stronie, prowadzących do oczekiwanych efektów biznesowych, w tym przede wszystkim wzrostu sprzedaży, zysków, liczby klientów, popularności oraz świadomości Twojego brandu.

Wystarczy dobór najtrafniejszych fraz – tych, które klient wpisuje, gdy jest zdecydowany na zakup Twoich produktów lub usług. Do tego atrakcyjne treści reklam oraz wysoka jakość merytoryczna strony docelowej, do której linki sponsorowane prowadzą i kampania Google Ads (AdWords) staje się jedną z najlepszych dróg do sukcesu marketingowego! Reklama tekstowa pozwoli Ci na wyrażenie meritum tego, co pragniesz dać swoim klientom: konkurencyjną cenę, wysoką jakość, atrakcyjne pakietowanie a może darmowe udogodnienia (wysyłkę, poradę, wycenę). Odpowiednio sformułowane teksty działają na wyobraźnię odbiorcy, wywołują emocje i zachęcają do dalszego zgłębienia wiedzy, czyli przejścia na Twoją stronę. Dzięki prowadzonej kampanii Google Ads, Twoja reklama stanie się natychmiastową odpowiedzią na pytanie zadane przez potencjalnego odbiorcę w wyszukiwarce. Czy skorzystasz z tej idealnej sposobności do zaistnienia w sieci?

To, co najistotniejsze przed rozpoczęciem kampanii linków sponsorowanych, to zrozumienie ich ogólnej istoty i zwrócenie uwagi na płynące z niej możliwości:

  • reklama wyświetli się w odpowiedzi na zapytanie wprowadzone przez Twojego potencjalnego klienta, który tu i teraz wyraża zainteresowanie tym, co oferujesz: produktem, usługą, miejscem, do którego chce się udać, a zatem stanowi realną szansę na Twoją sprzedaż
  • zapłacisz tylko za bezpośrednią reakcję na wyświetlenie reklamy, czyli za kliknięcie i przejście na Twoją stronę internetową, z której sukces sprzedażowy jest już w zasięgu Twojej ręki
  • specjaliści SEM pomogą Ci w dobraniu odpowiedniej strategii marketingowej oraz zaplanują wspólnie z Tobą budżet reklamowy w taki sposób, abyś uzyskiwał możliwie jak największy zysk z inwestycji

Linki sponsorowane – co to jest?

Linki sponsorowane to reklamy tekstowe (najczęściej), wyświetlane w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych fraz kluczowych. Zajmują one do czterech miejsc nad naturalnymi wynikami wyszukiwania oraz do trzech miejsc poniżej wyników organicznych. Rozliczane są w modelu Cost Per Click (CPC), opartym na opłatach za kliknięcia (nie za wyświetlenia). Z tego względu często stosowanym synonimem linków sponsorowanych jest określenie „reklama PPC” – Pay Per Click. Linki sponsorowane zbudowane są z elementów stałych (obligatoryjnych) oraz dodatkowych (opcjonalnych).

Przykładowy wygląd linku sponsorowanego:

System reklamowy Google Ads (dawniej znany jako Google AdWords) oferuje szereg możliwości marketingowych, w tym tworzenie i emisję reklam tekstowych. Obecnie linki sponsorowane oznaczone są jako reklamy w formie zielonej etykiety, tym samym odznaczają się od naturalnych wyników wyszukiwania, uzyskiwanych dzięki pozycjonowaniu stron. Przez część specjalistów branży marketingu internetowego termin „linki sponsorowane” stosowany jest także jako określenie ogółu reklam Ads (m.in. Zakupy Google, reklama wideo, remarketing czy reklama display w sieci GDN). Jednakże w ogólnym rozumieniu nazwa ta wywodzi się z pierwotnej formy systemu, powstałego w 2000 roku. Do 2003 roku oferował on jedynie emisję reklam tekstowych, które wyświetlały się na wyróżniającym tle z prawej strony oraz na górze wyników wyszukiwania. Sekcja, w której były dostępne nazywana była właśnie „Linki sponsorowane” (ang. Sponsored Links).

Linki sponsorowane Linki sponsorowane

Kolejne lata przyniosły systematyczną rozbudowę programu marketingowego, wiążącą się ze zmianami wyglądu, umiejscowienia i struktury linków sponsorowanych. Wraz z rozwojem Google AdWords, a następnie przekształceniem w Google Ads, pojawiały się inne, coraz doskonalsze formy reklam: remarketing, reklamy graficzne w sieci Partnerów Google, reklamy na YouTube czy Google Merchant, które obecnie kolokwialnie określa się także mianem linków sponsorowanych.

Dziś dyskretne oznaczenie reklam w wynikach wyszukiwania oraz szereg możliwości dodawania atrakcyjnych rozszerzeń do podstawowych treści sprawia, że reklamy Google Ads zyskują coraz większą popularność i są coraz chętniej klikane. Jak wynika z aktualnych statystyk, w 2018 roku Google odnotował wzrost przychodu z reklam o 24%, względem ubiegłego okresu. Klikalność linków sponsorowanych wzrasta z roku na rok, pomimo popularyzacji systemu AdBlock. Ponadto system reklamowy cały czas udoskonalany jest pod kątem ochrony przed nieprawidłowymi kliknięciami (kliknięciami z przypadku czy złośliwym wyklikiwaniem reklam przez konkurentów). Dane te tym bardziej wskazują, jak wielkim uznaniem cieszą się kampanie reklamowe Google Ads.

Twoi konkurenci mogą być tego świadomi i już korzystać z cennego źródła pozyskania Klientów, jakim są kampanie linków sponsorowanych.

Sporządzimy dla Ciebie indywidualną strategię skutecznej reklamy w Google

Jak działa kampania linków sponsorowanych?

Miejscem emisji linków sponsorowanych jest wyszukiwarka Google. To właśnie w niej codziennie, w każdej minucie wprowadzane są miliony zapytań, wyrażające chęć zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Kampania linków sponsorowanych jest odpowiedzią na mechanizmy wyszukiwania różnych haseł przez internautów. Bazuje na słowach kluczowych, po wpisaniu których wyświetla dopasowane przekazy reklamowe. Rozliczana jest w modelu „za efekt” czyli generuje koszt tylko wtedy, kiedy ktoś realnie zainteresuje się sponsorowanym linkiem i kliknie w niego. Pozwala w każdym momencie kontrolować i zmieniać budżet reklamowy oraz na bieżąco mierzyć i analizować wyniki działania kampanii.

Poniżej zamieszczamy film obrazujący sposób działania oraz ogólną specyfikę techniczną kampanii linków sponsorowanych.

Twojej strony internetowej nie może zabraknąć na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – nie trać biznesowej szansy na sprzedaż i zyskanie popularności Twojej witryny internetowej! Wypróbuj kampanię linków sponsorowanych dla Twojego biznesu!

Budowa linku sponsorowanego

Linki sponsorowane w Google Ads (AdWords) posiadają określoną strukturę, złożoną z elementów podstawowych oraz dodatkowych. Na budowę linku sponsorowanego składają się:

  • Nagłówek 1 – element obligatoryjny, o maksymalnej długości 30 znaków ze spacjami
  • Nagłówek 2 – drugi z elementów wymaganych, oddzielony od Nagłówka 1 pionową kreską (|), o maksymalnej długości 30 znaków
  • Nagłówek 3 – opcjonalny nagłówek dodatkowy, zbudowany z maksymalnie 30 znaków
  • Końcowy URL – link prowadzący do strony docelowej. Ścieżka wyświetlania może różnić się od właściwego URL, np. precyzyjniej nazywać podstronę, do której kieruje
  • Linia tekstu 1 – podstawowa treść reklamy, o maksymalnej długości 90 znaków
  • Linia tekstu 2 – opcjonalny tekst reklamy, zawierający do 90 znaków
  • Rozszerzenia reklam – fakultatywne dodatki do linków sponsorowanych, m.in. rozszerzenia linku do podstron, rozszerzenia połączeń, rozszerzenia lokalizacji czy szczegółowych informacji, zawartych w witrynie

Przykładowa struktura linku sponsorowanego:

Link sponsorowany w Google

Do prawidłowego zbudowania wartościowego linku sponsorowanego, który uzyska wysoki Wynik Jakości oraz w odpowiedni sposób odpowie odbiorcy na wpisane przez niego zapytanie, zachęcając tym samym do kliknięcia i skorzystania z promowanej oferty, potrzebna jest fachowa wiedza certyfikowanego specjalisty Google Ads. Taka osoba musi przejść szereg kursów przygotowujących oraz zdać egzaminy w Akademii Google (ang. Academy for Ads). Dzięki temu zna ona tajniki profesjonalnej optymalizacji konta reklamowego Google, dysponuje narzędziami statystycznymi, które potrafi odpowiednio interpretować a także posiada doświadczenie w technicznych aspektach tworzenia kampanii. Wie, że nie ma utartych schematów emisji linków sponsorowanych oraz że każdy przypadek wymaga indywidualnego podejścia i przejścia kampanii pilotażowej, która pozwoli określić, jakie działania okażą się najbardziej skuteczne.

Twój biznes zasługuje na profesjonalną opiekę certyfikowanego specjalisty Google Ads, który stworzy dla Ciebie skuteczną, dobrze zoptymalizowaną technicznie i atrakcyjną w przekazie kampanię linków sponsorowanych. Nie pozwól sobie na amatorskie rozwiązania. Tylko z pomocą fachowców w maksymalny sposób wykorzystasz potencjał reklamy w Google oraz zaoszczędzisz środki, które przez niedoświadczonego reklamodawcę mogą być w łatwy sposób utracone na nietrafnie dobrane metody promocji.

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną strategię: pomożemy dobrać i odpowiednio pogrupować frazy kluczowe, przygotujemy treści linków sponsorowanych, odpowiednio skonfigurujemy target reklam, będziemy na bieżąco optymalizować kampanię i analizować wyniki. Dobierzemy dostosowany budżet reklamowy, który efektywnie wykorzystamy w dążeniu do Twoich celów marketingowych.

Przetestuj rozwiązania reklamowe Google Ads

Rodzaje kampanii linków sponsorowanych w Google Ads (Google AdWords)

Reklama w Google przybiera różne formy w ramach kampanii linków sponsorowanych, dostosowując się do potrzeb Twojego biznesu. W zależności od specyfiki branży, konkurencyjności czy docelowej grupy odbiorców możesz emitować następujące rodzaje reklam, które w pełni wyrażą to, co chcesz przekazać Twoim klientom:

  1. Standardowe reklamy tekstowe – to najprostsza forma linków sponsorowanych, o minimalistycznej strukturze, zbudowana z trzech standardowych elementów: 2 nagłówków, adresu URL oraz opisu reklamy. Takie linki sponsorowane znajdują szczególne zastosowanie, jeśli jesteś reprezentantem specyficznej branży, o silnie sprecyzowanym profilu działalności, niewymagającym szczególnego rozwinięcia w reklamie.
  2. Rozszerzone reklamy tekstowe – to wprowadzona przez Google Ads od 2018 roku nowa formuła tworzenia linków sponsorowanych, dająca możliwość wzbogacenia standardowych przekazów reklamowych o dodatkowe pola: trzeci nagłówek (maksymalnie 30 znaków) oraz drugiego opisu (maksymalnie 90 znaków). Opcja ta pozwala na merytoryczne dopełnienie linku sponsorowanego, dodanie urozmaiconych informacji czy wzmocnienie wezwania do działania. W Edytorze Ads (AdWords) są to pola oznaczone jako opcjonalne, a przekaz w nich zawarty nie zawsze musi się wyświetlać.

    Jako rozszerzone linki sponsorowane rozumie się także reklamy tekstowe rozwinięte o następujące elementy:

    • rozszerzenia linku do podstrony – dodatkowe linki w reklamie, prowadzące do innych podstron danej witryny, np. do zakładki „kontakt”, „cennik” czy „blog”
    • rozszerzenia objaśnień – zawierają hasłowo wymienione wyjątkowe cechy reklamodawcy, wartościowe dla potencjalnego klienta, np. darmowa wysyłka czy obsługa przez całą dobę
    • rozszerzenia informacji w witrynie – wśród nich można wyszczególniać cechy firmy/asortymentu/usług, m.in. poszczególne: kursy, marki, miejsca docelowe, modele, okolice, programy, style, typy, udogodnienia lub usługi
    • rozszerzenia połączeń – na komputerach umożliwiają wyświetlenie numeru telefonu bezpośrednio przy adresie URL, dzięki czemu odbiorca ma możliwość zapisania kontaktu telefonicznego, bez klikania w link sponsorowany. Na urządzeniach mobilnych rozszerzenie połączenia ma klikalną formę i pozwala na bezpośrednie wybranie numeru oraz realizację rozmowy telefonicznej
    • rozszerzenia wiadomości – dodatkowy element linku sponsorowanego dedykowany urządzeniom mobilnym, pozwalającym na wysyłanie wiadomości SMS z zapytaniem do firmy za pomocą jednego kliknięcia
    • rozszerzenia lokalizacji – pozwala wyświetlać adres firmy, mapę lokalizacji oraz odległość do siedziby
    • rozszerzenia powiązanej lokalizacji – dodatkowa opcja w reklamie, dedykowana sieciom sklepów stacjonarnych, posiadających w asortymencie produkty reklamodawcy. Pozwala na znalezienie pobliskich sklepów z tymi produktami, wskazując ich adres lub położenie na mapie
    • rozszerzenia cen – umożliwia prezentowanie uproszczonego cennika za wybrane produkty lub usługi już w wyszukiwarce
    • rozszerzenia aplikacji – pozwalają uzyskać dostęp do aplikacji oferowanej przez reklamodawcę bezpośrednio z reklamy
    • rozszerzenia promocji – wyświetlają informacje o promocjach lub wyprzedażach, prezentując wartość kwotową lub procentową rabatu, czas trwania promocji oraz okazję, z jakiej została ona zorganizowana (m.in. Boże Narodzenie, Cyberponiedziałek, Czarny piątek, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca, Halloween, Jesienna wyprzedaż, Koniec sezonu, Letnia wyprzedaż, Mikołajki, Nowy Rok, Walentynki, Wielkanoc, Wiosenna wyprzedaż, Zimowa wyprzedaż itd.).

    Tak rozbudowana formuła linków sponsorowanych pozwala zawrzeć w reklamie większość najistotniejszych kwestii, które warto przekazać potencjalnemu odbiorcy i zachęcić go do konwersji (kliknięcia w reklamę, podjęcia kontaktu, przejścia na konkretną podstronę w celu poszerzenia informacji itd.). Polecana jest zarówno sprzedawcom, jak i usługodawcom. Stanowi zdecydowanie jedną z najlepiej konwertujących form reklam, gdyż precyzyjnie odpowiada na zapytanie wprowadzone w Google przez Twojego docelowego odbiorcę.

  3. Reklamy tekstowe w sieci reklamowej – to odmiany reklam tekstowych, wyświetlane w sieci partnerskiej Google w formatach wizualnych (z zaznaczoną opcją „Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową”). Przybierają dwie podstawowe formy:
    • formaty natywne – automatycznie dostosowują czcionkę, kolor i grafikę do stylów stron, na których są wyświetlane
    • formaty graficzne – reklamy tekstowe wzbogacone o obraz pochodzący ze źródeł zewnętrznych Ads.

    Ten rodzaj linków sponsorowanych pozwala na oddziaływanie reklam w dużej skali, daje możliwość wyświetlania ich nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także na 90% stron w całym Internecie, należących do sieci partnerskiej. Stanowi ogromny potencjał do tematycznego poszerzania świadomości o Twojej marce w całej sieci.

  4. Reklamy tekstowe na urządzeniach mobilnych – to kampanie linków sponsorowanych w formie reklam tekstowych, graficznych, reklam aplikacji mobilnych oraz reklam typu „tylko połączenie”, dostosowane parametrami do urządzeń mobilnych: komórek, tabletów oraz galanterii elektronicznej. Odpowiednie skonfigurowanie linków sponsorowanych dla urządzeń mobilnych pozwala na ich prawidłowe, atrakcyjne wyświetlanie na każdym rodzaju urządzenia mobilnego. To odmiana linków sponsorowanych o niezwykle istotnym znaczeniu, gdyż według najnowszych statystyk ponad połowa wyszukiwań wprowadzonych do Google pochodzi z urządzeń mobilnych. Dostosowanie przekazów reklamowych specjalnie dla tych odbiorców pozwoli na aktywne pozyskiwanie użytkowników telefonów i tabletów, którzy szukając usług bądź kupując konkretne produkty, chcą w łatwy i przystępny sposób znaleźć najważniejsze informacje oraz dokonać zakupu.
  5. Elastyczne reklamy w wyszukiwarce (beta) – reklama tekstowa dynamicznie zmieniająca się w celu wyświetlania jak najtrafniej dobranych przekazów reklamowych dla każdego zapytania. Przy jej tworzeniu należy wprowadzić wiele różnych nagłówków oraz treści reklam, które następnie Google Ads będzie inteligentnie łączyć w różnych konfiguracjach. Dzięki temu treść linków sponsorowanych jest lepiej dopasowywana do haseł wyszukiwanych przez odbiorców.
Nasi specjaliści doradzą najskuteczniejszą formę promocji dla Twojego biznesu!

Zalety / korzyści kampanii linków sponsorowanych

Reklama w Google, a przede wszystkim linki sponsorowane wykazują wiele zalet, dzięki którym Ty możesz zwiększyć swoją sprzedaż w sklepie online lub/i tradycyjnym, pozyskać większą liczbę kontaktów oraz podnieść świadomość marki wśród Internautów.

Badania dotyczące reklam w Google wykazały, że linki sponsorowane przynoszą wzrost natychmiastowej świadomości brandu o 6,6 punktu procentowego! To forma reklamy, która wykorzystuje powszechną prostotę wpisywania fraz kluczowych w wyszukiwarce zawsze wtedy, gdy Twojego potencjalnego klienta nabiera chęć lub nagła potrzeba pozyskania produktu lub skorzystania z usługi. Możesz wykorzystać każdorazowo szansę sprzedażową, wiedząc, że konsumenci w zasadzie nieustannie surfują po sieci i przez cały dzień wprowadzają podczas krótkich przerw w obowiązkach różne, często spontaniczne zapytania (są to tzw. mikromomenty).

Mikromoment to doskonała okazja do wzbudzenia większej ciekawości Klienta, zaangażowania go w temat, użycia reklamy do wywołania głębokiej potrzeby posiadania tego, co oferujesz. Dzięki linkom sponsorowanym możesz wyświetlić swoją reklamę zawsze wtedy, kiedy masz szansę na sprzedaż!

Do czołowych zalet kampanii reklamowych Google Ads, należą w szczególności:

  • Błyskawiczna emisja – linki sponsorowane wyświetlają się w wyszukiwarce oraz sieci partnerów bezzwłocznie po skonfigurowaniu konta Ads (AdWords) oraz zaksięgowaniu na nim środków na kliknięcia. Nieskomplikowana forma reklam Google pozwala na ich sprawną produkcję. Dzięki temu nie musisz czekać na stopniowe efekty – tu i teraz wyświetlasz swój przekaz reklamowy, docierając bezpośrednio do osób, które Cię szukają.
  • Indywidualne dopasowanie przekazu – reklama może być dowolnie konfigurowana pod względem geograficznym, demograficznym czy behawioralnym i uwzględniać indywidualne cechy grupy odbiorców, do której ma kierować. Dzięki temu zyskujesz pewność, że trafiasz do docelowej grupy odbiorców. Możesz wykluczać grupy konsumentów, które nie spełniają cech Twojego klienta i tym samym efektywnie wykorzystywać całą pulę środków na kliknięcia tylko dla osób, dających Ci największe szanse na sukces w biznesie.
  • Trafność – emitowane w Google reklamy umożliwiają wyświetlanie informacji o produktach lub usługach, dokładnie w czasie, w którym rzeczywiście są poszukiwane przez potencjalnego klienta. To w szczególności odróżnia linki sponsorowane od tradycyjnych form marketingu. Dzięki tekstowej reklamie w Google nie trafiasz do mas przechodzących obojętnie obok Twojej reklamy, ale do klientów, którzy wykazują aktywność w temacie związanym z Twoją działalnością.
  • Elastyczność – system Ads (AdWords) daje możliwość dynamicznego wprowadzania zmian ustawień budżetów, kierowania czy harmonogramu wyświetlania. Dzięki temu w prosty sposób możesz dopasować kampanie linków sponsorowanych do tendencji rynkowych lub doraźnych potrzeb. Masz możliwość na bieżąco informować o spontanicznych promocjach, końcówkach serii, sezonowych wyprzedażach. Wprowadzenie zmian zajmuje naszej agencji niewiele czasu, a Ty od razu możesz cieszyć się ich efektami!
  • Mierzalność efektów – skuteczność kampanii Ads i jej poszczególnych elementów można regularnie badać za pomocą narzędzi statystycznych, np. Google Analytics. Uzyskujesz bieżący wgląd do osiąganych rezultatów, możesz mierzyć przychody z reklam i monitorować zwrot z inwestycji. Masz pełną kontrolę nad skutecznością działania linków sponsorowanych oraz możesz dynamicznie zarządzać ponoszonymi kosztami.
  • Płatność za efekt – model rozliczeń linków sponsorowanych jako kampanii PPC polega na ponoszeniu kosztów jedynie za rzeczywiste zainteresowanie się reklamą i kliknięcie w nią. Zyskujesz zatem możliwość rozliczania się tylko za wartościowy ruch na stronie, generowany przez osoby realnie zainteresowane Twoją ofertą.
Twoja strona internetowa również może uzyskać szereg korzyści z Ads!

Dla kogo przeznaczone są linki sponsorowane?

Kampanie reklamowe Ads (AdWords) w formie linków sponsorowanych w szczególności dedykowane są firmom usługowym oraz dystrybutorom i producentom różnorakich produktów. Linki sponsorowane pozwalają bowiem na dotarcie do potencjalnych klientów w trakcie trwania ich procesu zakupowego, podczas wprowadzania przez nich tematycznych zapytań w wyszukiwarce. Istotą działania linków sponsorowanych jest wyświetlanie ich na frazy kluczowe, dlatego też jest to doskonała forma marketingu internetowego dla firm o silnie sprecyzowanej działalności i nastawieniu na bezpośrednie pozyskiwanie klientów.

  • Przykład 1
    Jesteś lokalnym usługodawcą w konkurencyjnej dziedzinie – świadczysz usługi budowlane, projektowe, jesteś prawnikiem, wypożyczasz samochody, prowadzisz gabinet medycyny estetycznej, jesteś barberem, właścicielem firmy szkoleniowej a może posiadasz lokalną restaurację lub hotel? Realizacja profesjonalnej kampanii linków sponsorowanych pomoże Ci wyświetlać się na samym szczycie wyników wyszukiwania, ponad konkurencją, dokładnie w momencie, w którym zainteresowana osoba wyszukuje informacji o Twoich usługach, wprowadzając konkretne zapytania w Google.
  • Przykład 2
    Zajmujesz się sprzedażą unikalnych produktów – oferujesz wyroby hand-made, wytwarzasz naturalne kosmetyki, sprzedajesz zdrową żywność, prowadzisz sklep zoologiczny, a może jesteś dystrybutorem specjalistycznego sprzętu medycznego, części do maszyn, sprzętu elektrycznego a może produkujesz okna, drzwi rolety, wyposażenie wnętrz? Korzystanie z kampanii Ads, a w szczególności z linków sponsorowanych pomoże Ci skutecznie poinformować o Twojej ofercie potencjalnych klientów. Decydując się np. na elastyczne linki sponsorowane masz możliwość dzięki jednej kampanii zareklamować wiele produktów czy kategorii, a przekaz o nich zostanie inteligentnie dostosowany do wprowadzonego zapytania.
  • Przykład 3
    Jesteś freelancerem, pracujesz w wolnym zawodzie lub oferujesz specyficzną usługę/produkt, a Twoja strona internetowa to landing page, który w zwięzły sposób traktuje o tym, czym się zajmujesz i umożliwia kontakt z Tobą np. poprzez zamieszczony formularz kontaktowy? Chcesz w szybkim tempie i niewielkim nakładem kosztów oraz pracy zwiększyć jego widoczność w sieci. Reklama w Google idealnie nadaje się do promocji mikrostron, o niewielkiej zwartości tekstu, pełniących rolę wizytówki czy funkcję informacyjną. Nie musisz rozbudowywać treści ani ponosić większych kosztów za skuteczne rozpromowanie landing page w wyszukiwarce!

Ile kosztuje reklama w Google w formie linków sponsorowanych?

Cena reklamy w Internecie zależy od wielu czynników. Chcąc dowiedzieć się ile kosztuje reklama w Google, należy sprecyzować:

  • frazy kluczowe – od nich w głównej mierze zależy budżet reklamowy. Im bardziej konkurencyjne i częściej wyszukiwane frazy, tym droższe aukcje muszą wygrać reklamy. Nie ma ograniczenia liczby słów kluczowych użytych w kampanii Ads (AdWords). Cena reklamy zależy od popularności konkretnych fraz, nie zaś od ich ilości.
  • zasięg geograficzny reklamy – stawka za kliknięcie reklamy, wyświetlanej tylko dla lokalnych odbiorców zazwyczaj jest niższa, aniżeli koszt reklamy kierowanej np. na całą Polskę.
  • cechy szczególne grupy docelowej – np. płeć, wiek czy status rodzicielski. Im bardziej doprecyzowana grupa docelowa, tym niższy i efektywniejszy budżet reklamowy można uzyskać.

O koszcie i pozycji reklam Ads decyduje także aukcja (licytacja). Aukcja to proces, podczas którego Google poddaje ocenie reklamę: jej stawkę CPC, jakość, adekwatność słów kluczowych. Decyduje ona czy, na jakiej pozycji i za jaką stawkę wyświetli się reklama.

Do szacunkowego określenia, jaki koszt reklamy w Internecie generują linki sponsorowane, niezbędne jest narzędzie Google – Planner słów kluczowych.

Dzięki danym w nim zawartym, dotyczącym wyszukiwalności i popularności fraz, można dokonać estymacji dla budżetu miesięcznego kampanii linków sponsorowanych. Na finalny cennik Ads (AdWords) wpływ ma także tzw. Wynik Jakości czyli oszacowana jakość przekazu reklamowego, dobranych fraz kluczowych oraz wartości strony docelowej, do której linki sponsorowane prowadzą. Im wyższa jakość reklam, tym niższe ceny i wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania można uzyskać.

Jeśli chcesz uzyskać profesjonalną pomoc i regularne wsparcie w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych, koniecznie zgłoś się do nas! Przygotujemy dla Ciebie darmową wycenę kampanii Ads oraz zapewnimy bezpłatny konsulting zarówno przed, jak i w trakcie naszej współpracy. Dokonamy profesjonalnego doboru fraz kluczowych, przedstawimy optymalne stawki, jakie sugeruje Google, by kampania działała na najwyższym poziomie oraz zaproponujemy, na bazie wieloletnich doświadczeń i znajomości całego przekroju branż najlepszą konfigurację ustawień kampanii (m.in. harmonogram wyświetlania reklam, dane demograficzne, informacje o odbiorcach czy lokalizacje, w których reklamy mają być emitowane, wraz z indywidualnym dostosowaniem stawek do wszystkich tych parametrów).

Po nawiązaniu współpracy skonfigurujemy od podstaw Twoje konto reklamowe, przeprowadzimy kampanię z udziałem certyfikowanych specjalistów, przekażemy szczegółowy raport z efektów a także możliwie jak najefektywniej spożytkujemy budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę w Internecie! Zapytaj o ofertę! Jeśli chcesz uzyskać profesjonalną pomoc i regularne wsparcie w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych, koniecznie zgłoś się do nas! Skonfigurujemy od podstaw Twoje konto reklamowe, przeprowadzimy kampanię z udziałem certyfikowanych specjalistów, przekażemy szczegółowy raport z efektów a także możliwie jak najefektywniej spożytkujemy budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę w Internecie! Zapytaj o ofertę!

Skorzystaj z doświadczenia certyfikowanych specjalistów Google Ads w SEMPIRE!

Linki sponsorowane jako idealne uzupełnienie pozycjonowania

Kampania linków sponsorowanych, podobnie jak pozycjonowanie stron www opiera się na uwidocznieniu witryny w wyszukiwarce Google dla konkretnych słów kluczowych, powiązanych z branżą, którą reprezentuje Twoja firma. Frazy kluczowe wprowadzane w Google wskazują na stopień zainteresowania oraz szansę na konwersję przez potencjalnego klienta.

Obydwie z wymienionych usług pozwalają Ci docierać dzięki stronie internetowej do sprecyzowanej grupy docelowej, w której dostrzegasz największe szanse na sprzedaż. Skuteczne pozycjonowanie oraz profesjonalnie prowadzona kampania linków sponsorowanych doskonale się uzupełniają i wpływają na znaczącą poprawę widoczności i popularności Twojej strony www w wyszukiwarce. Co za tym idzie, możesz pozyskiwać coraz więcej klientów i uzyskiwać jeszcze większą ilość wartościowych odwiedzin w witrynie.

Usługa SEO oraz reklama w Google różnią się od siebie w kilku aspektach, dlatego ich połączenie daje spotęgowaną dawkę sukcesu w dążeniu do Twoich celów biznesowych.

Poniżej możesz zapoznać się z głównymi różnicami pomiędzy pozycjonowaniem a linkami sponsorowanymi i sam ocenić, jak ważną rolę pełnią obydwie te usługi dla Twojej strony www.

Wymienione różnice obrazują, ile możliwości dla Twojego biznesu oferuje marketing internetowy realizowany przez naszą agencję. Możesz pozycjonować swoją stronę, by dążyć do stałej, najwyższej pozycji w rankingu naturalnych wyników wyszukiwania, czyli tych które pojawiają się pod wynikami sponsorowanymi i docierać do każdego użytkownika, wpisującego w wyszukiwarkę Google powiązane z Twoją ofertą frazy, niezależnie od sezonu, pory dnia czy osobistych preferencji użytkownika (np. korzystania z AdBlock). Dodatkowo możesz zdecydować się na stałą lub tymczasową/sezonową kampanię Ads (AdWords), w której doprecyzujesz do kogo szczególnie i w jakim celu pragniesz dotrzeć ze swoim przekazem. Równoległe korzystanie z usługi pozycjonowania oraz linków sponsorowanych to gwarancja efektu synergii i najlepszej widoczności na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, a co za tym idzie pozyskiwania dla Twojej strony wartościowego ruchu i idących z nim w parze licznych konwersji!

Dlaczego wybrać kampanię linków sponsorowanych w SEMPIRE?

Nasza agencja SEO/SEM posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu wszelkiego rodzaju kampanii Google Ads, w tym przede wszystkim kampanii linków sponsorowanych. Posiadamy status Partnera Google, dlatego zawsze jesteśmy na bieżąco z najnowszymi informacji ze świata reklamy Ads. Dzięki temu Twoja kampania będzie prowadzona zgodnie z najnowszymi trendami, zasadami Google oraz wykorzystywać będzie wszystkie najnowsze możliwości, udoskonalające Twoje reklamy. Nasza agencja jest wspierana przez specjalistów z Google, dzięki czemu na bieżąco możemy konsultować indywidualne przypadki i wspólnie dążyć do osiągania jeszcze lepszych efektów Twojej kampanii!

W naszym zespole pracuje grono certyfikowanych specjalistów, którzy dokładnie wiedzą jaką strategię marketingową mogą zaproponować dla Twojego biznesu z wykorzystaniem Google Ads. Opiekun handlowy opowie Ci o podstawach reklam, wyjaśni mechanizm działania i pomoże dobrać najlepsze formy linków sponsorowanych dla Ciebie, tak abyś w 100% wykorzystywał potencjał marketingowy Twojej strony www. Specjalista techniczny zajmie się prawidłowym skonfigurowaniem konta reklamowego, kampanii i grup reklam, stworzy treści i prześle je do Twojej opinii. Będzie nieustannie czuwał nad przebiegiem emisji reklam, a także wedle Twojej potrzeby omówi bieżące wyniki. Profesjonalne wsparcie techniczne naszego specjalisty zapewni Ci uzyskanie najlepszych rezultatów z kampanii, przy najbardziej wydajnym wykorzystaniu budżetu.

Nie trać środków na amatorskie tworzenie kampanii linków sponsorowanych. Outsourcing w kwestii reklam Ads zlecony naszej firmie pozwoli Ci zaoszczędzić środki na nietrafione kliknięcia i zyskać wartościowy ruch na stronie. Zaufaj naszym specjalistom, trafiaj precyzyjnie do swoich potencjalnych klientów i ciesz się satysfakcjonującymi efektami biznesowymi z reklam w Google!

Kampania linków sponsorowanych Google Ads w SEMPIRE:

  • realizowana jest z poziomu konta menadżera, dzięki czemu Twoje konto reklamowe może być wspierane przez specjalistów z Google oraz uzyskiwać szybką pomoc w przypadku jakichkolwiek wątpliwości
  • konfigurowana jest w oparciu o obowiązujące Zasady Google
  • projektowana jest przez certyfikowanych specjalistów
  • obejmuje fachową kreację treści
  • umożliwia elastyczne zarządzanie czasem emisji oraz budżetem (np. przerwa urlopowa, przerwa świąteczna, chwilowe zwiększenie/zmniejszenie budżetu dziennego)
  • jest regularnie optymalizowana pod względem technicznym i jakościowym

Etapy prowadzenia kampanii w naszej agencji obejmują:

  • opracowanie skutecznej strategii marketingowej z opiekunem handlowym
  • założenie konta Ads oraz połączenie go z innymi narzędziami (m.in. Google Anlytics, Google Moja Firma)
  • utworzenie kampanii linków sponsorowanych oraz wedle ustaleń także innych kampanii (display, wideo, Zakupy Google, remarketing)
  • fachową kreację treści
  • uruchomienie kampanii i pilotowanie wstępnego okresu działania
  • regularną analizę i optymalizację konta
  • raportowanie
  • doradztwo, szkolenia, wsparcie
Dowiedz się więcej na temat prowadzenia skutecznej kampanii Ads w SEMPIRE!
Dobry wybór.
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes.
Daj nam znać o swoim projekcie!
Twoje dane administruje SEMPIRE Sp. z.o.o Sp. k.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu, adres: Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000746678, reprezentowana przez Komplementariusza, spółkę SEMPIRE Sp. z o.o. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej ...
Potwierdź, że nie jesteś robotem.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.