Szczegółowa analiza pod wyszukiwarki internetowe

Profesjonalny audyt SEO i pozycjonowania

Poznaj słabe i mocne strony swojej witryny internetowej.
Wdrażaj rekomendacje i zwiększaj widoczność witryny w wyszukiwarkach.

SEO (ang. Search Engine Optimization) to proces polegający na optymalizacji strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe takie jak Google. Celem optymalizacji - SEO jest uzyskanie najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania i zwiększenie ilości odwiedzin strony przekładających się na większe zainteresowanie i sprzedaż produktów lub usług.

Aby strona internetowa mogła osiągnąc wysokie pozycje i zwiększać swój zasięg w Internecie konieczne jest jej dostosowanie pod kątem wytycznych wyszukiwarek np. wskazówek dla webmasterów Google. Zoptymalizowana, przyjazna i dostowana do najnowszych trendów strona to warunek konieczny do zwiekszenia liczby wejść i lepszego dotarcia do potencjalnych klientów.

Zlecając SEMPIRE profesjonalną, kompleksową analizę i audyt SEO strony www możesz oczekiwać:

  • dokładnego opisu aktualnej kondycji Twojej witryny pod kątem wskazówek wyszukiwarki Google
  • szczegółowo opisanych zaleceń optymalizacyjnych dla strony www dotyczących każdego istotnego dla Google wskaźnika rankingowego
  • raportu opisującego kompletną strategię marketingową w wyszukiwarkach pozwalającą odnieść przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO strony internetowej to usługa, która polega na zebraniu aktualnych standardów i wymagań wyszukiwarek internetowych oraz ich analizie i ocenie względem audytowanej witryny www. W efekcie wykonanego audytu strony otrzymujemy dokument z wnioskami i rekomendacjami zmian optymalizacyjnych. Wdrożenie w witrynie uzyskanych na podstawie audytu wniosków i wytycznych optymalizacyjnych pozwala na zwiększenie widoczności serwisu i wzrost jego pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Za układanie rankingu stron, które widzisz po wpisaniu wyrażenia kluczowego w pasek wyszukiwarki odpowiedzialny jest Algorytm Google. Jego zadaniem jest zwrócenie wyników, które w jak najlepszy sposób będą odpowiadać intencjom użytkowników – czyli temu czego dokładnie szukają. Algorytm wyszukiwarki Google każdą ze stron, w tym Twoją ocenia na podstawie ponad 200 czynników rankingowych. W efekcie tej oceny strona zostaje uplasowana na danym miejscu w wyszukiwarce dla danego słowa czy też zapytania.

Efekty wdrożenia audytu SEO

Statystyki po wdrożeniu zaleceń z audytu SEO

Aby osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce należy tak przeprowadzić optymalizację stron pod SEO, aby zostały one jak najlepiej oceniona przez algorytm. Google nie podaje nigdzie informacji jak dokładnie przebiega ocena strony internetowej, nie podaje również listy dokładnych wytycznych dotyczących pozycjonowania, a jedynie wskazówki i podstawowe zasady jakimi powinien kierować się właściciel strony czy webmaster.

W SEMPIRE zespół specjalistów ds. pozycjonowania – SEO i SEM posiada kilkunastoletnie doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron www. W tym czasie wypracowaliśmy skuteczne metody, których zastosowanie pozwoli na zwiększanie widoczności Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania i dotarcie do większej ilości użytkowników – potencjalnych klientów. Nie czekaj, skontaktuj się z nami, a my dopasujemy zakres audytu do Twoich oczekiwań.

Jakie korzyści daje profesjonalny audyt pozycjonowania?

Budowa, analiza i bieżąca optymalizacja strony pod Google ma kluczowe znaczenie dla uzyskiwania wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, a sprawnie przeprowadzony SEO audyt strony pozwala na:

  • znalezienie i wyeliminowanie problemów technicznych strony
  • identyfikację słabych stron serwisu
  • poprawę kluczowych elementów rankingowych
  • poprawę szybkości strony i komfortu użytkowników
  • wzrost widoczności serwisu
  • wzrost odwiedzin strony
  • wzrost konwersji w witrynie
  • obranie właściwej strategii rozwoju strony w oparciu o priorytetowe działania

Kiedy audyt pozycjonowania jest szczególnie potrzebny?

Audyt SEO zarówno strony firmowej czy sklepu internetowego jest integralną częścią procesu pozycjonowania, dlatego powinien być regularnie wykonywany dla każdego typu serwisu. Są jednak sytuacje, które mogą wpływać na decyzję o szybszym wykonaniu analizy, np. kiedy:

  • budujesz nową stronę www i chcesz mieć pewność, że będzie ona wykonana z uwzględnieniem najnowszych standardów wyszukiwarek
  • otwierasz sklep internetowy i chcesz, aby Twoja oferta od samego początku docierała do największej liczby potencjalnych klientów
  • Twój obecny serwis jest mało popularny bo nie jest widoczny wyszukiwarce na pierwszej stronie wyników wyszukiwania
  • chcesz się dowiedzieć dlaczego firmy konkurencyjne są wyżej w rankingu Google
  • Twoja strona internetowa nagle przestała pojawiać się w Google
  • liczba odwiedzających switrynę użytkowników gwałtownie spadła
  • chcesz zweryfikować obecne i poznać nowe możliwości rozwoju strony
  • masz wątpliwości czy Twoja obecna Agencja SEO stosuje skuteczne i bezpieczne metody pozycjonowania
  • chcesz mieć pewność, że wszystkie istotne elementy optymalizacji strony są poprawnie wdrożone
Zleć wykonanie profesjonalnego audytu SEO profesjonalistom od pozycjonowania stron

Co zawiera audyt SEO?

W ramach analizy SEO zbadane zostaną najważniejsze czynniki on-site mające wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania, w tym takie elementy optymalizacyjne dla wyszukiwarki jak:

  • kluczowe dla strony wyrażenia, po których użytkownicy szukają Twoich produktów lub usług
  • właściwa indeksacja witryny i dostępność strony dla robotów wyszukiwarek
  • mapa witryny XML i HTML,
  • tytuły stron i opisy – właściwe zastosowanie, unikalność, długość, zawarcie fraz kluczowych
  • treści na stronie – umieszczenie, ilość, jakość, unikalność, formatowanie i prezentacja
  • zastosowanie nagłówków H1-H3
  • optymalizacja grafik – zastosowanie atrybutów ALT i właściwych nazw plików
  • architektura serwisu
  • nawigacja wewnętrzna
  • nawigacja zewnętrzna
  • poprawność adresów URL
  • strony błędów
  • nagłówki HTTP
  • wersje językowe
  • prędkość witryny
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych
  • zastosowanie danych strukturalnych
  • zastosowanie stron informacyjnych

Dla kogo przeznaczony jest audyt SEO?

Informacje zawarte w audycie mogą zostać wykorzystane przez:

  • programistów
  • web deweloperów
  • specjalistów SEO
  • specjalistów SEM
  • pracowników działu marketingu
  • pracowników działu sprzedaży
  • właścicieli firm
  • inne osoby związane mające realny wpływ na promocję i strategię strony

Jak często wykonywać audyt SEO strony internetowej?

Celem wyszukiwarki Google jest prezentowanie użytkownikom dokładnie takich informacji jakich oczekują. Z tego względu algorytm wyszukiwarki jest bezustannie rozwijany i modyfikowany. Przykładowo w samym tylko 2010 roku Google przeprowadziło ponad 13 tys. testów co poskutkowało ostatecznie wprowadzeniem ponad 500 zmian w algorytmie, który ocenia strony i układa ranking. W 2015 roku jeden z analityków Google podczas prowadzonej konfernecji powiedział:

Wprowadzamy tysiące aktualizacji algorytmów każdego roku.

John Mueller – analityk trendów internetowych w Google

Czy w takim razie audyt SEO powinien być robiony co tydzień lub co miesiąc? Większość wykonywanych przez Google poprawek w algorytmie jest znikoma, o tych większych możesz dowiedzieć się np. z oficjalnego bloga Google dla webmasterów. Jeśli zatem:

  • w ostatnim czasie dla Twojej strony www był wykonywany audyt SEO
  • wdrożono wszystkie kluczowe poprawki i zalecenia
  • witryna w satysfakcjonującym tempie regularnie zyskuje na popularności

to optymalny czas do kolejnego audytu SEO powinien wynieść 6-12 miesięcy

Ile kosztuje profesjonalny audyt SEO – jaka jest cena?

Koszt jednorazowego profesjonalnego audytu SEO uzależniony jest od wielkości i typu audytowanego serwisu.

  • cena audytu SEO dla firmowej strony internetowej zaczyna się od 950 zł
  • cena audytu SEO dla sklepu internetowego, portalu, serwisu ogłoszeniowego jest ustalana indywidualnie i zaczyna się od 1950 zł

W cenie audytu otrzymujesz dokument PDF, w którym znajdziesz informacje dotyczące stanu obecnej optymalizacji strony www oraz profesjonalne i szczegółowe wytyczne optymalizacyjne dla wyszukiwarek, a także kierunki rozwoju serwisu przygotowane przez specjalistę SEO z wieloletnim stażem. Masz również możliwość konsultacji zaproponowanych zmian lub opcję zakupienia audytu wraz z wdrożeniem optymalizacji.

Pamiętaj, że kupując usługę pozycjonowania działania poparte szczegołowym audytem SEO masz wliczone w cenę usługi.

Skorzystaj z możliwości konsultacji SEO i wdrożenia zmian optymalizacyjnych na stronie
Zobacz także
Dobry wybór.
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes.
Daj nam znać o swoim projekcie!
Twoje dane administruje SEMPIRE Sp. z.o.o Sp. k.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu, adres: Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000746678, reprezentowana przez Komplementariusza, spółkę SEMPIRE Sp. z o.o. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej ...
Potwierdź, że nie jesteś robotem.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.