Profesjonalny audyt SEO
i pozycjonowania stron www

Poznaj słabe i mocne strony swojej witryny internetowej. Zleć audyt pozycjonowania strony firmowej lub sklepu internetowego specjalistom SEO. Wdrażaj rekomendacje i zwiększaj widoczność witryny w wyszukiwarkach.

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!

Co to jest audyt SEO?
Jaka jest definicja audytu?

Audyt SEO strony internetowej to usługa, która polega na zebraniu aktualnych standardów i wymagań wyszukiwarek internetowych oraz ich analizie i ocenie względem audytowanej witryny www. W efekcie osoba zlecająca audyt strony otrzymuje dokument PDF z rekomendacjami zmian. Wdrożenie na stronie uzyskanych w audycie wniosków i wytycznych optymalizacyjnych pozwala na zwiększenie widoczności serwisu i wzrost jego pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Zlecając SEMPIRE profesjonalną, kompleksową analizę i audyt SEO strony www możesz oczekiwać:

dokładnego opisu aktualnej kondycji Twojej witryny pod kątem wskazówek wyszukiwarki Google

szczegółowo opisanych zaleceń optymalizacyjnych dla strony www dotyczących każdego istotnego dla Google wskaźnika rankingowego

raportu opisującego kompletną strategię marketingową w wyszukiwarkach pozwalającą odnieść przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży.

8

lat doświadczenia w SEO i SEM

30

audytów SEO wykonywanych rocznie

100

zadowolonych klientów

Wypełnij formularz i skorzystaj z bezpłatnego doradztwa specjalisty w zakresie optymalizacji stron internetowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych celem przedstawienia oferty firmy.


Za układanie rankingu stron, które widzisz po wpisaniu wyrażenia kluczowego w pasek wyszukiwarki odpowiedzialny jest Algorytm Google. Jego zadaniem jest zwrócenie wyników, które w jak najlepszy sposób będą odpowiadać intencjom użytkowników – czyli temu czego dokładnie szukają. Algorytm wyszukiwarki Google każdą ze stron, w tym Twoją ocenia na podstawie ponad 200 czynników rankingowych. W efekcie tej oceny strona zostaje uplasowana na danym miejscu w wyszukiwarce dla danego słowa czy też zapytania.

Aby więc osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce należy tak przeprowadzić optymalizację stron pod SEO, aby zostały one jak najlepiej oceniona przez algorytm. Google nie podaje nigdzie informacji jak dokładnie przebiega ocena strony internetowej, nie podaje również listy dokładnych wytycznych dotyczących pozycjonowania, a jedynie wskazówki i podstawowe zasady jakimi powinien kierować się właściciel strony.

W SEMPIRE zespół specjalistów SEM i SEO posiada ponad 8 lat doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron www. W tym czasie wypracowaliśmy skuteczne metody, których zastosowanie pozwoli na zwiększanie widoczności Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania i dotarcie do większej ilości użytkowników – potencjalnych klientów. Nie czekaj, skontaktuj się z nami, a my dopasujemy zakres audytu do Twoich oczekiwań.

Jakie korzyści daje profesjonalny audyt pozycjonowania?

Budowa, analiza i bieżąca optymalizacja strony pod Google ma kluczowe znaczenie dla uzyskiwania wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, a sprawne przeprowadzony SEO audyt strony pozwala na:

znalezienie i wyeliminowanie problemów technicznych strony
identyfikację słabych stron serwisu
poprawę kluczowych elementów rankingowych
poprawę szybkości strony i komfortu użytkowników
wzrost widoczności serwisu
wzrost ruchu
wzrost konwersji
obranie właściwej strategii rozwoju strony w oparciu o priorytety

Korzyści z pozycjonowania

Kiedy audyt pozycjonowania jest szczególnie potrzebny?

Audyt SEO zarówno strony firmowej czy sklepu internetowego jest integralną częścią procesu pozycjonowania, dlatego powinien być regularnie wykonywany dla każdego typu serwisu. Są jednak sytuacje, które mogą wpływać na decyzję szybszym wykonaniu analizy. Jeśli np.:

  • budujesz lub odświeżasz swoją firmową stronę internetową i chcesz mieć pewność, że będzie ona wykonana z najnowszymi standardami wyszukiwarek,
  • otwierasz sklep internetowy i chcesz, aby Twoja oferta od samego początku dzięki właściwej optymalizacji strony dla wyszukiwarek docierała do największej liczby potencjalnych klientów,
  • Twój obecny serwis jest mało popularny bo nie jest widoczny wyszukiwarce na pierwszej stronie wyników wyszukiwania,
  • chcesz się dowiedzieć dlaczego firmy konkurencyjne są wyżej w rankingu Google,
  • Twoja strona internetowa nagle przestała pojawiać się w Google lub liczba odwiedzających gwałtownie spadła,
  • chcesz zweryfikować obecne i poznać nowe możliwości rozwoju strojny,
  • masz wątpliwości czy Twoja obecna Agencja SEO stosuje skuteczne i bezpieczne metody pozycjonowania oraz czy zadbała o wszystkie istotne elementy optymalizacji strony www dla wyszukiwarek

powinieneś zlecić wykonanie profesjonalnego audytu SEO strony www.

Właściwy czas na SEO audyt

Co zawiera audyt SEO?

W ramach analizy SEO zbadane zostaną najważniejsze czynniki on-site mające wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania, w tym takie elementy optymalizacyjne dla wyszukiwarki jak:

  • kluczowe dla strony wyrażenia, po których użytkownicy szukają Twoich produktów lub usług,
  • właściwa indeksacja witryny i dostępność strony dla robotów wyszukiwarek
  • mapa witryny XML i HTML,
  • tytuły stron i opisy – właściwe zastosowanie, unikalność, długość, zawarcie fraz kluczowych,
  • treści na stronie – umieszczenie, ilość, jakość, unikalność, formatowanie i prezentacja,
  • zastosowanie nagłówków H1-H3,
  • optymalizacja grafik – zastosowanie atrybutów ALT i właściwych nazw plików,
  • architektura serwisu,
  • nawigacja wewnętrzna,
  • nawigacja zewnętrzna,
  • poprawność adresów URL,
  • strony błędów,
  • nagłówki HTTP,
  • wersje językowe,
  • prędkość witryny,
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych,
  • zastosowanie danych strukturalnych,
  • zastosowanie stron informacyjnych.

Skorzystaj z oferty SEMPIRE i zamów audyt SEO dla swojej strony firmowej, sklepu internetowego czy portalu.

Elementy optymalizacyjne w audycie SEO

Dla kogo przeznaczony jest audyt SEO?

Informacje zawarte w audycie mogą zostać wykorzystane przez:

  • programistów,
  • web deweloperów,
  • specjalistów SEO,
  • specjalistów SEM,
  • pracowników działu marketingu,
  • pracowników działu sprzedaży,
  • właścicieli firm,
  • inne osoby związane mające realny wpływ na promocję i strategię strony.
Wyniki z audytu dla specjalistów SEM, SEO i Działu Marketingu

Jak często wykonywać audyt SEO strony internetowej?

Celem wyszukiwarki Google jest prezentowanie użytkownikom dokładnie takich informacji jakich oczekują. Z tego względu algorytm wyszukiwarki jest bezustannie rozwijany i modyfikowany. Przykładowo w samym tylko 2010 roku Google przeprowadziło ponad 13 tys. testów co poskutkowało ostatecznie wprowadzeniem ponad 500 zmian w algorytmie, który ocenia strony i układa ranking. W 2015 roku  John Mueller – analityk trendów internetowych w Google podczas jednego z prowadzonych Hangoutów powiedział: „Wprowadzamy tysiące aktualizacji algorytmów każdego roku.” Czy w takim razie audyt SEO powinien być robiony co tydzień lub co miesiąc? Większość wykonywanych przez Google poprawek w algorytmie jest znikoma, o tych większych możesz dowiedzieć się np. z oficjalnego bloga Google dla webmasterów.

Jeśli zatem:

  • w ostatnim czasie dla Twojej strony www był wykonywany audyt SEO,
  • wdrożono wszystkie kluczowe poprawki,
  • witryna regularnie zyskuje na popularności,

to optymalny czas do kolejnego audytu SEO powinien wynieść 6-12 miesięcy.

Jak często robić audyt strony www

Ile kosztuje profesjonalny audyt SEO – jaka jest cena?

Koszt jednorazowego profesjonalnego audytu SEO uzależniony jest od wielkości i typu audytowanego serwisu.

  • cena audytu SEO dla firmowej strony internetowej zaczyna się od 1250 zł,
  • cena audytu SEO dla sklepu internetowego, portalu, serwisu ogłoszeniowego jest ustalana indywidualnie i zaczyna się od 2500 zł.

W cenie audytu otrzymujesz dokument PDF, w którym znajdziesz informacje dotyczące stanu obecnej optymalizacji strony www oraz profesjonalne i szczegółowe wytyczne optymalizacyjne dla wyszukiwarek, a także kierunki rozwoju serwisu przygotowane przez specjalistę SEO z wieloletnim stażem. Masz również możliwość konsultacji zaproponowanych zmian.

Audyt SEO cena

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!