Profesjonalne, bezpieczne, skuteczne

Pozycjonowanie stron - SEO

Promocja strony w Google to najlepsza, sprawdzona i skuteczna metoda na wzrost pozycji, widoczności, zwiększenie ruchu na stronie www i pozyskiwanie nowych klientów z wyszukiwarki.

Pozycjonowanie stron internetowych to działania marketingowe podejmowane w celu uzyskania wysokich pozycji na wybrane słowa kluczowe w naturalnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej (np. Google). Pozycjonowanie nazywane jest również SEO (ang. Search Engine Optimization) czyli optymalizacją witryny pod wyszukiwarki.

Profesjonalne SEO i pozycjonowanie strony w Google - zarówno pozycjonowanie lokalne, jak i pozycjonowanie sklepu internetowego to najbardziej skuteczna metoda reklamy na zwiększenie widoczności Twojej witryny w wyszukiwarce Google. Z wyszukiwarek internetowych miesięcznie korzysta ponad 20 mln Internautów, z czego 92% to użytkownicy Google odwiedzający pozycjonowane podstrony.

Prowadzisz biznes, masz stronę internetową i chcesz, aby Twoja domena była jak najlepiej widoczna w wynikach wyszukiwania, żeby serwis www docierał do jak największej liczby osób, zaczął generować ruch na podstronach i efekty w postaci wzrostu sprzedaży? Zapytaj o bezpłatną ofertę SEO. Poznaj możliwości jakie daje promocja strony www i reklama w wyszukiwarce internetowej Google poprzez pozycjonowanie! Wspólnie zadbamy o to, aby właśnie Twoją stronę internetową odnaleźli użytkownicy wyszukiwarki - potencjalni klienci.

Co otrzymujesz Zlecając usługę pozycjonowania SEMPIRE:

  • Kompleksowy audyt SEO strony i stałą optymalizację witryny dostosowywaną do obecnych algorytmów Google popartą analizą Twojej konkurencji;
  • Doradztwo najlepszych specjalistów SEO z wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu firm;
  • Skuteczne pozycjonowanie serwisu internetowego na dziesiątki, a nawet setki słów kluczowych;

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych (ang. SEO - search engine optimization) to proces, którego celem jest uzyskanie możliwie najwyższych pozycji strony www w naturalnych, organicznych wynikach wyszukiwania (np. w Google). Promocja strony pozwala uzyskać najlepsze pozycje w wyszukiwarce, zwiększenie liczby odwiedzin na witrynie i tym samym wzrost zainteresowania oferowanymi produktami lub usługami. W efekcie strony internetowe, które są wysoko pozycjonowane na popularne słowa kluczowe mogą docierać do dużej liczby internautów – potencjalnych klientów, budować popularność marki i generować wzrost sprzedaży. Promocja witryny w Google poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych pozwala realizować niezbędne do rozwoju firmy cele biznesowe dlatego pozycjonowanie uznawane jest za bardzo ważny element działań marketingowych.

Najważniejsze czynniki wpływające na skuteczność pozycjonowania strony internetowej w Google to:

    • Dostępność witryny dla robotów wyszukiwarek;
    • Jakość i długość prezentowanych na stronie treści;
    • Wysokiej jakości linki przychodzące;
    • Stosowanie bezpiecznego protokołu HTTPS;
    • Użyteczność witryny (UX – user expercience);
    • Sygnały o stronie z mediów społecznościowych;
    • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych;
    • Szybkość strony internetowej;
    • Wiek i autorytet domeny;
    • Optymalizacja pod wyszukiwarki - SEO;
    • Używanie słów kluczowych w tytułach stron;
    • Przyciągające uwagę opisy stron;
    • Używanie nagłówków H1,H2, H3;
    • Przyjazne i krótkie adresy URL;
    • Zoptymalizowane grafiki i filmy;
    • Stosowanie danych strukturalnych;
    • Właściwa nawigacja wewnętrzna między stronami;
    • Zapewnienie właściwej indeksacji strony;
Poznaj indywidualną strategię dedykowaną Twojej stronie internetowej

Jakie efekty daje pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony internetowej w Google jest działaniem długofalowym i wymaga wieloetapowych prac zarówno na samej stronie www jak również poza nią. Indywidualne podejście do każdego z realizowanych w ramach usługi pozycjonowania projektów SEO sprawia, że rezultaty prac często pojawiają się już po kilku tygodniach od rozpoczęcia działań. Sprawdzone i skuteczne metody pozycjonowania stron, cykliczne i skrupulatne prace specjalisty SEO pozwalają na zwiększanie zasięgu strony w miarę rozwijającej się współpracy.

Strategiczne prace nad pozycjonowaniem:

  • Właściwy dobór słów kluczowych;
  • Audyt SEO w zakresie optymaluizacji i linków;
  • Optymalizacja strony internetowej;
  • Optymalizacja treści na stronie www;
  • Publikacja linków (link building);
  • Monitorowanie efektów - pozycji i widoczności;
  • Cykliczne analizy SEO i analizy konkurencji;
  • Kolejne optymalizacje on page i off page;

Efekty działań SEO - pozycjonowania stron internetowych:

  • Wzrost widoczności w wyszukiwarce Google;
  • Wzrost wartociowego ruchu na stronie www;
  • Zwiększenie zainteresowania produktami i usługami;
  • Większą ilość zapytań ze strony www;
  • Większa sprzedaż produktów lub usług;
  • Większa rozpoznawalność marki;
  • Większy prestiż w branży;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej;

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron firmowych

Dowiedz się jakie efekty pozycjonowania może uzyskiwać Twoja strona internetowa

Jak wygląda pozycjonowanie stron w Google?

Skuteczne pozycjonowanie witryn internetowych w wyszukiwarkach to proces, którego zadaniem jest zwiększenie widoczności strony celem zareklamowania swoich produktów lub usług i pozyskanie nowych użytkowników – potencjalnych klientów. Jak się pozycjonuje strony? Pierwszym krokiem do znalezienia właściwej strony www jest użycie wyszukiwarki google.pl.

Wyszukiwarka internetowa

Pierwszy krok w drodze do odwiedzenia Twojej strony www.

Google.pl to wyszukiwarka, która w najszybszy i najłatwiejszy sposób prezentuje interesujące informacje z sieci. Według raportu StatCounter z Google korzysta około 92% polskich użytkowników internetu. W efekcie wyszukiwarkę codziennie odwiedzają miliony polskich internautów szukających konkretnych informacji, produktów czy usług. To tutaj poprzez wpisanie słowa kluczowego zaczyna się poszukiwanie informacji o firmie, produkcie lub usłudze, której potrzebuje użytkownik – potencjalny klient.

wyszukiwarka Google

Wyniki wyszukiwania

Wpisanie w wyszukiwarkę Google poszukiwanego hasła powoduje wyświetlenie listy stron, które najbardziej odpowiadają zapytaniu.

Wyniki te dzielą się głównie na 2 typy:

  • wyniki organiczne nazywane również wynikami naturalnymi, czyli te, które Google uznało za najbardziej trafne i wszechstronne dla wpisanej frazy kluczowej. Są to wyniki pozycjonowane i jest ich zazwyczaj 10 na pierwszej stronie.
  • płatne linki reklamowe (linki sponsorowane) oznaczone ikoną Reklama Występują ponad naturalnymi wynikami (jest ich maksymalnie 4), jak również poniżej tych wyników (maksymalnie 3 występienia). Są to płatne reklamy tekstowe, za które odpowiedzialna jest usługa linków sponsorowanych Google Ads.


Wyniki wyszukiwania – ich jakość i typ są bezustannie optymalizowane przez Google, aby jak najlepiej dopasować je do oczekiwań użytkowników. W zależności od zapytania poza wymienionymi wynikami organicznymi i płatnymi linkami sponsorowanymi Google może prezentować m.in. mapy, obrazy, filmy z YouTube, bieżące wiadomości czy nawet bezpośrednie odpowiedzi na pytania tzw. Answer Box. Możliwości jest wiele - naliczono ponad 20 różnych typów wyników!

Ustalanie rankingu stron internetowych w Google

Kolejność, w której po zapytaniu użytkownika wyświetlane są strony internetowe nie jest przypadkowa. Za ocenianie serwisów, miejsce strony w Google, typ i ułożenie witryny www w wynikach wyszukiwania - pozycjonowanie odpowiedzialny jest algorytm wyszukiwarki Google, który uwzględnia ponad 200 unikalnych czynników. Zadaniem algorytmu jest przedstawienie stron www w kolejności, które najlepiej odpowiadają potrzebie użytkownika i pomagają mu na zrealizowanie jego celu, który może być różny i zależny od zapytania np.:

  • chęc kupna produktu w sklepie internetowym,
  • znalezienie kontaktu do firmy wykonującej daną uslugę,
  • chęć poznania recenzji produkty, opinii o firmie,
  • przeczytanie poradnika na temat wyboru produktu lub usługi.

Dodatkowo brane są oczywiście takie elementy i parametry jak reputacja firmy, wiek domeny, jakość treści na stronie i ilość wartościowych linków zewnętrznych prowadzących do serwisu czy też użyteczność strony.

Dokładna zasada działania algorytmu wyszukiwarki nie jest znana. Google oficjalnie publikuje jedynie wskazówki dla webmasterów, czy informacje o sposobach tworzenia witryn zgodnych z zasadami Google, którymi powinni się kierować właściciele i twórcy stron. Są to podstawy pozycjonowania stron, w informacjach tych nie ma zatem uwzględnionych szczegółów dających gwarancję osiągnięcia pierwszej pozycji w rankingu stron www.

Jak działa pozycjonowanie stron - algorytm Google w pigułce

Matt Cutts - Guru SEO (były już inżynier Google do spraw jakości) opowiada - jak wyszukiwarka pozycjonuje strony www w wynikach wyszukiwania. Poznaj zasady i podstawy pozycjonowania i dowiedz się jak działa Google.

  • Co się dzieje kiedy użytkownik wpisuje zapytanie do wyszukiwarki?
  • Jak działają algorytmy (oprogramowanie) wyszukiwarki Google pozycjonujące strony www?
  • Jak indeksowane są strony?
  • Co to są roboty internetowe i jakie jest ich zadanie?
  • Jak Google pozycjonuje strony internetowe i wybiera informacje, które pokazuje na pierwszej karcie wyników? Ile bierze czynników pod uwagę przy ocenie?
  • Co zawierają wyniki wyszukiwania?
Jak działa wyszukiwarka – Matt Cutts

Cześć. Nazywam się Matt Cutts. W Google jestem inżynierem w grupie ds. jakości. Chciałbym dzisiaj opowiedzieć, co się dzieje, kiedy szukamy czegoś w Internecie.

Jak działa wyszukiwanie w Google?

Kiedy szukamy czegoś w wyszukiwarce Google, to tak naprawdę nie przeszukujemy Internetu. Przeszukujemy prowadzony przez Google indeks stron internetowych – tylu, ile udało się nam znaleźć. Strony są indeksowane przez programy nazywane robotami. Roboty zaczynają od indeksowania kilku stron, a później podążają za linkami na podstronach i indeksują wszystkie otwarte w ten sposób strony. Później znów podążają za linkami i indeksują strony. I tak cały czas, aż uda im się zaindeksować pokaźny kawałek sieci – miliardy stron hostowanych na tysiącach serwerów. Powiedzmy, że chcę sprawdzić, jak szybko biegnie gepard. Wpisuję więc zapytanie „gepard prędkość” i przyciskam Enter. Nasze oprogramowanie przeszukuje indeks i znajduje wszystkie strony zawierające te hasła. W tym przypadku mamy tysiące możliwych wyników.

Jak Google wybiera dokumenty, które naprawdę zawierają przydatne informacje?

Zadaje pytania. Jest ich ponad 200.

  • Ile razy słowa kluczowe pojawiają się na tej stronie?
  • Czy te słowa pojawiają się w tytule, URL-u, obok siebie?
  • Czy na stronie są synonimy tych słów?
  • Czy strona znajduje się w cenionej witrynie?
  • A może witryna jest niskiej jakości albo nawet spamuje?

Jaki jest PageRank tej strony? Ta metoda, opracowana przez założycieli Google, Larry’ego Page’a i Sergyeya Brina, ocenia ważność strony internetowej na podstawie liczby prowadzących do niej linków i ważności samych linków.

Pozycja strony

Na koniec łączymy wszystkie zebrane informacje, ustalamy ogólną pozycję strony i pokazujemy wyniki wyszukiwania mniej więcej pół sekundy po wpisaniu zapytania. Dostarczanie przydatnych i bezstronnych wyników wyszukiwania traktujemy w Google bardzo poważnie. Nigdy nie akceptujemy płatności za dodanie strony do indeksu, częstsze jej aktualizowanie lub lepszą pozycję w rankingu.

Spójrzmy na wyniki mojego wyszukiwania.

Każdy wynik zawiera tytuł, URL i krótki opis, dzięki któremu łatwiej zdecyduję, czy to tej strony szukam. Są też link do podobnych stron, zapisana przez Google najbardziej aktualna kopia strony, a także podobne wyszukiwania, które mogą mnie później zainteresować. Czasem po prawej stronie i na górze widać reklamy. Do nich też podchodzimy bardzo poważnie. Chcemy zarówno dać reklamodawcom dostęp do jak najlepszego grona odbiorców, jak i pokazywać odbiorcom tylko te reklamy, które chcieliby zobaczyć. Bardzo dokładnie oddzielamy reklamy od wyników. Wcale nie pokażemy reklam, jeśli nie znajdziemy ogłoszeń, które pomogłyby znaleźć to, czego szukasz. Akurat tutaj szukaliśmy informacji o tym, że gepard może biec z prędkością nawet 120km/h.

Dzięki za uwagę. Mam nadzieję, że działanie wyszukiwarki Google jest teraz trochę jaśniejsze.

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie firmowych stron internetowych w wyszukiwarkach z roku na rok odgrywa coraz większą rolę w działaniach marketingowych przedsiębiorstw. Powodem popularności usługi SEO - standardowego pozycjonowania w naturalnych wynikach wyszukiwania w Google jest:

  • Duża dostępność narzędzi Google umożliwiających potencjalnym klientow dotarcie do niezliczonych ilości informacji - wyszukiwarka, mapy, grafiki;
  • Niesamowicie duży potencjał kryjący się w zapytaniach jakie użytkownicy wpisują do wyszukiwarki - możliwość określenie konkretnych słów kluczowych powiązanych z prowadzonym biznesem, a następnie sprecyzowania grupy docelowej, dostosowania treści i przekazu strony do konkretnych odbiorców;
  • Rosnąca świadomość osób odpowiedzialnych za rozwój biznesu związana z możliwościami i działaniami firm konkurenycjnych w zakresie pozycjonowania domeny w Google i reklamy internetowej;

Aby dodatkowo uświadomić sobie potencjał jaki niesie usługa pozycjonowania stron w wyszukiwarkach warto zadać sobie kilka pytań:.

  • Czy korzystasz z wyszukiwarki Google?
  • Czy zdarza Ci się porównywać ceny produktów w internecie?
  • Czy czytasz opinie i recenzje produktów przed dokonaniem zakupu?
  • Czy przed skorzystaniem z usług danej firmy sprawdziłeś jej wiarygodność w Google?
  • Czy planując wakacje – miejsce, podróż, nocleg korzystałeś z wyszukiwarki?
  • Czy szukając samochodu, mieszkania, wyposażenia domu zaczynasz od Google?
  • Czy planując wizytę u lekarza, stomatologa, fryzjera, mechanika sprawdzasz opinie w internecie o danym specjaliście?

Jeżeli na co najmniej jedno pytanie odpowiedź brzmiała "tak" to znaczy, że usługa pozycjonowanie strony w Google jest właściwym wyborem.

Nie bez powodu liczba zapytań do wyszukiwarki Google rośnie bardzo dynamicznie. Orientacyjne szacunki mówią o ponad 2 bilionach zapytań do wyszukiwarki Google w samym tylko 2016 roku.


Oznacza to, że użytkownicy każdego roku co raz częściej używają google.pl by zrealizować swoje potrzeby - kupić produkt, zamówić usługę, znaleźć niezbędne informacje oraz opinie.Tym bardziej istotne jest to, aby Twoja strona www była dobrze wypozycjonowana i zajmowała możliwie najwyższe pozycje na frazy kluczowe związane z Twoim biznesem. To własnie dobrze dobrane i wypozycjonowane słowa kluczowe pozwalą dotrzeć potencjalnym klientom do Twojej strony internetowej.

Skuteczne pozycjonowanie strony w Google (SEO) to przyszłość wszystkich firm na rynku. Brak obecności w czołowych wynikach wyszukania na nazwy oferowanych produktów lub usług oznacza nie podążanie za trendami i wysoce prawdopodobny spadek przychodów w kolejnych latach. Optymalizacja strony - SEO, proces pozycjonowania i budowania silnej zaufanej marki na rynku to działania długofalowe wymagające specjalistycznych prac, które realizują najlepsze firmy w Internecie. Im szybciej zaczniesz optymalizować i pozycjonować swoją stronę, tym szybciej masz szansę dogonić inne firmy, które dostrzegły potencjał usługi pozycjonowania i rozwijają swój biznes w sieci pozyskując setki klientów.

Wpływ pozycjonowania na odwiedziny użytkowników

Podstawowy cel pozycjonowania strony to uzyskanie wysokich pozycji i w efekcie zwiększenie widoczności strony w naturalnych wynikach wyszukiwania na słowa kluczowe związane z tematyką i treścią strony.

To jak często dana podstrona internetowa będzie odwiedzana zależy przede wszystkim od 2 czynników.:

  • Popularności słowa kluczowego, czyli tego ile razy dana fraza jest wpisywana do wyszukiwarki przez użytkowników w ciągu miesiąca. Sprawdzić to można m.in. przy użyciu narzędzia Google Keyword Planner.
  • Pozycji strony zajmowanej na tę frazę kluczową - im wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik kliknie właśnie w naszą stronę.

Statystyki Advanced Web Ranking pokazują, że serwis www będący na pierwszym miejscu na dane słowo może pozyskać około 30% całego ruchu wynikającego z jego popularności.


Poniżej w tabeli przedstawione zostały przykłady popularnych słów kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki Google przez użytkowników. Frazy te uzupełniono o miesięczną liczbę wyszukiwań (na podstawie narzędzie Google Keyword Planner) oraz potencjalny miesięczny ruch jaki mogą dostarczyć stronie internetowej znajdującej się na pierwszym miejscu w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Fraza kluczowaMiesięczne liczba wyszukiwańPotencjalna miesięczna liczba odwiedzin z miejsca nr 1
tłumacz74800002244000
opony6050018150
meble4950014850
wypożyczalnia samochodów4050012150
apteka internetowa331009930
pierścionki zaręczynowe271008130
prezenty na święta271008130
biżuteria222006660
garaże blaszane222006660
koszulki z nadrukiem222006660
okna222006660
beton architektoniczny181005430
wizytówki181005430
catering dietetyczny148004440
soczewki kontaktowe148004440
wypożyczalnia samochodów warszawa148004440
noclegi władysławowo121003630
ubrania dla dzieci121003630
tworzenie stron www44001320
usługi informatyczne1900570
depilacja laserowa poznań1300390
wizualizacje 3d1300390
odżywki dla sportowców1000300
budowa hal21063

Najważniejsze zalety skutecznego pozycjonowania strony

Skuteczne SEO dla wielu firm działających lokalnie lub globalnie jest jednym z najważniejszych działań w zakresie reklamy internetowej. Właściciele e-biznesów świadomie decydują się na promowanie serwisów www poprzez profesjonalne pozycjonowanie stron w Google ze względu na ogrom zalet jakie towarzyszą tej usłudze.

  • Ogromna liczba klientów i nieograniczony zasięg

    Internet to medium, z którego korzystamy niemalże wszyscy. Ponad 92% internautów z Polski to użytkownicy narzędzi Google. W poszukiwaniu produktów lub usług wykorzystujemy komputery stacjonarne, laptopy, telefony komórkowe, smartfony i tablety. Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona internetowa pojawi się zawsze we właściwym miejscu.

  • Klienci sami trafiają na Twoją stronę internetową

    Pozycjonowanie odpowiada na potrzeby użytkownika. Jest to reklama typu pull czyli forma reklamy, której założeniem jest zachęcenie użytkownika do świadomego kliknięcia w nią w celu poznania np. oferty. W praktyce użytkownik sam wpisuje słowa kluczowe związane z Twoim biznesem i trafia do pozycjonowanej domeny. Ważne, żeby wśród otrzymanych wyników znalazł Twoją podstronę internetową przed stronami konkurencyjnymi.

  • Idealna grupa docelowa

    Dzięki odpowiednim narzędziom takim jak np. Google Keyword Planner możemy sprawdzić jakie kombinacje słów kluczowych były dotychczas wpisywane przez potencjalnych klientów. Oznacza to, iż „celujemy” w aktualne potrzeby potencjalnych klientów, opierając się na konkretnych danych. Dzięki temu wybieramy najbardziej skuteczne w pozycjonowaniu i dopasowane do możliwości serwisu frazy i zwroty kluczowe odpowiadające ofercie firmy.

  • Budowanie zaufania do marki

    Pozycjonowanie to również dbanie o wizerunek firmy. Prezentowanie wartościowych treści na stronie to znak, że firma jest ekspertem w swojej branży. Wysokie pozycje w rankingu stron Google na wiele popularnych słów kluczowych to prestiż i możliwość budowania świadomości marki u potencjalnych klientów.

  • Przewaga nad konkurencją

    Z pozycjonowaniem wiąże się przyszłość Twojej firmy. Każdy serwis www, podstrona internetowa wymaga optymalizacji i pozycjonowania. Im szybciej zaczniesz promować swoją stronę www tym większa szansa na zdobycie znacznej przewagi nad konkurentami, umocnienie swojej pozycji w branży i szybsze zdobywanie klientów.

  • Rozwój biznesu

    Optymalizacja i pozycjonowanie idzie w parze z rozwojem firmy. Rosnąca liczba użytkowników Twojej strony www pozwala nie tylko na zwiększenie sprzedaży i budowanie relacji z klientami, ale często również odkrywa nowy potencjał i możliwości rozwoju. 

  • Długofalowe efekty

    Profesjonalne pozycjonowania strony i zwiększanie ruchu na serwisie jest czasochłonnym procesem, wymagającym właściwej strategii, optymalizacji i zdobycia zaufania w Google. W praktyce jednak już po kilku tygodniach współpracy można zauważyć efekty i wzrost widoczności swojej witryny w Internecie, a efekty wypracowanych pozycji mogą przynosić korzyści przez bardzo długi okres.

  • Zyskujesz niski koszt dotarcia do klienta

    W dalszym ciągu pozycjonowanie domeny w wyszukiwarce internetowej Google jest najtańszą formą promocji serwisu w Internecie. Porównując ją z mediami tradycyjnymi taki jak gazeta, radio, telewizja otrzymujesz znacznie lepszy zwrot z inwestycji, współczynnik konwersji. Każda złotówka wydawana jest na potencjalnych klientów.

Wykorzystaj korzyści płynące z pozycjonowania domeny w Google

Czy pozycjonowanie to dobry wybór dla mojej strony?

Jesteśmy przekonani, że TAK! Pozycjonowanie jest usługą, którą można dopasować do każdej strony www i branży.

Pozycjonować można:

  • Firmowe strony internetowe;
  • Sklepy stacjonarne i internetowe;
  • Blogi, portale, agregatory ofert i porównywarki;

Usługa uwzględniać może:

  • Pozycjonowanie lokalne;
  • Pozycjonowanie ogólnopolskie;
  • Pozycjonowanie szerokie;

Wystarczy, że dasz nam znać o swoim projekcie, a bez zobowiązań sprawdzimy możliwości reklamowe dedykowane Twojej witrynie www i przygotujemy indywidualny plan na promowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych.

Czy potrzebujesz Agencji SEO?

Pozycjonowanie wymaga bardzo szerokiej i specjalistycznej wiedzy z technicznej optymalizacji stron www, użyteczności (UX) tworzenia wartościowych treści, które będą przyjazne dla użytkownika i zgodne z jego intencjami. Sam content powinien być również na tyle wartościowy, aby zdobywał linki w sposób naturalny, co pozwoli mu efektywnie się pozycjonować. Współpraca z zaufaną Agencją SEO niesie za sobą niesamowitą oszczędność czasu i możliwość korzystania z profesjonalnych usług jak:

  • Analiza treści i struktury witryny;
  • Porady techniczne na temat projektowania i optymalizacji witryn;
  • Optymalizacja i tworzenie wartościowych treści;
  • Analizy metod wykorzystywanych przez witryny konkurencyjne;
  • Prowadzenie i zarządzanie kampaniami w Internecie;
  • Badanie i dobór najlepszych słów kluczowych;
  • Szkolenia i konsultacje w zakresie SEO;
  • Ekspertyzy dotyczące konkretnych rynków lub obszarów geograficznych;

Jeśli rozważasz zatrudnienie specjalisty SEO, im szybciej to zrobisz, tym lepiej. Planowanie zmian w witrynie lub uruchamianie nowej to dobry moment na taką decyzję. W ten sposób razem ze specjalistą SEO możesz zagwarantować, że Twoja witryna będzie od podstaw przyjazna dla wyszukiwarek. Dobry specjalista może także pomóc ulepszyć istniejącą witrynę.

Centrum Pomocy Google
01. Napisz do nas lub zadzwoń!

Podaj nam adres strony www i numer kontaktowy. Przeanalizujemy serwis i sprawdzimy jak pozycjonowanie stron może Ci pomóc w skutecznym pozyskaniu nowych klientów.

02. Porozmawiajmy!

Lepiej poznamy ofertę Twojej firmy, cele biznesowe i priorytetowe produkty lub usługi. Wszystko po to, aby przygotować indywidualną strategię oraz i zaplanować konkretne działania optymalizacyjne promujące witrynę.

03. Sprawdź propozycję!

Wiemy jak skutecznie pozycjonować stronę www! Dobra strategia poparta analizami to klucz do sukcesu. Znając szczegóły analiz przedstawimy Tobie rozwiązania reklamowe i konkretne działania dopasowane do Twojej strony internetowej.

Skorzystaj z możliwości konsultacji ze specjalistą w zakresie reklamy w internecie
Zobacz także
Dobry wybór.
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes.
Daj nam znać o swoim projekcie!
Twoje dane administruje SEMPIRE Sp. z.o.o Sp. k.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu, adres: Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000746678, reprezentowana przez Komplementariusza, spółkę SEMPIRE Sp. z o.o. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej ...
Potwierdź, że nie jesteś robotem.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.