Pozycjonowanie stron internetowych w Google | Sempire
Najlepsza sposób na zwiększenie ruchu na stronie z wyszukiwaki Google

Skuteczne Pozycjonowanie stron internetowych - Oferta SEO dla Firm 2023

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z najlepszych strategii marketingu online, która pomoże Twojej firmie poprawić jej obecność w internecie, zwiększyć widoczność i pozyskać ruch na stronę z wyszukiwarki oraz dotrzeć do zdecydowanych klientów i uzyskać więcej przychodów.

SEO to kluczowy element udanego modelu biznesowego i skuteczny kanał marketingu internetowego, który zapewni Ci wartościowy ruch z wyszukiwarek o wysokiej konwersji i długoterminowy zwrot z inwestycji.

Już prawie 90% liderów marketingu zaufało tej formie promocji online, twierdząc, że SEO znacząco zwiększy przychody firm w nadchodzących latach.

Wyobraź sobie, że zajmujesz pierwszą pozycję w wynikach wyszukiwania Google, w którą kilka ponad 40% użytkowników i każdego dnia generujesz wartościowe leady, za które nie musisz płacić. Nasi klienci doświadczają tego codziennie. Ty też możesz!

W SEMPIRE koncentrujemy się na zwiększaniu przychodów firm dzięki SEO – zapewniamy wszystkie usługi i technologie, których Twoja firma potrzebuje do ciągłego wzrostu i rozwoju.

Dzięki naszej usłudze optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek otrzymujesz niezawodną strategię pozycjonowania, światowej klasy narzędzia i elitarny zespół SEO.

Oferta pozycjonowania w SEMPIRE to:

  • poprawa pozycji w wyszukiwarce internetowej,
  • wzrost wyświetleń strony w wynikach wyszukiwania,
  • wzrost odwiedzin z wyszukiwarki, maksymalizacja ruchu na stronie www,
  • zamiana ruchu z wyszukiwarki w przychody,
  • kwalifikowane leady sprzedażowe,
  • wzrost sprzedaży,
  • poprawa komunikacji marki,
  • SEO oparte na danych,
  • SEO zorientowane na wyniki,
  • SEO, które napędza przychody.

Zamów bezpłatną konsultację online, aby porozmawiać z doświadczonym Specjalistą SEO na temat poprawy pozycji Twojej strony w wyszukiwarkach oraz generowania z nich większych przychodów.

Uzyskaj bezpłatną analizę w czasie rzeczywistym, dzięki której dowiesz się, jak działa Twoja strona internetowa, co robią Twoi konkurenci oraz jakie możliwości istnieją w Twojej branży. Otrzymaj wstępną strategię, prognozę oraz kluczowe wskaźniki wydajności już na samym starcie.

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych, to działania, których celem jest zwiększenie ilości i jakości ruchu pochodzącego z naturalnych wyników wyszukiwania, na przykład Google lub Bing, na wartościowe słowa kluczowe.

Im lepsza pozycja strony w organicznych wynikach wyszukiwania, tym większa ilość wejść na stronę i większa sprzedaż produktów lub usług.

Na czym polega pozycjonowanie stron www?

Pozycjonowanie to proces polegający na optymalizacji strony internetowej, jej ulepszaniu i rozwoju – tak, aby była bardziej wartościowa dla użytkowników i bardziej zrozumiała dla wyszukiwarek internetowych, które układają ranking w wynikach wyszukiwania na bazie ponad 200 czynników.

Proces pozycjonowania stron internetowych można podzielić na kilka etapów:

  • analiza konkurencji SEO w celu określenia skutecznego planu na zostanie branżowym liderem,
  • audyt SEO, który pozwoli ocenić obecny poziom ruchu na stronie, jakość optymalizacji technicznej i poziom dostosowania strony do algorytmów wyszukiwarki internetowej,
  • badanie słów kluczowych w celu określenia fraz o największym potencjale sprzedażowym,
  • pozycjonowanie on-page – optymalizacja kodu strony oraz optymalizacja treści strony,
  • pozycjonowanie off-page – promocja strony na zewnątrz poprzez content marketing oraz pozyskiwanie wartościowych linków (link building),
  • analityka internetowa - analiza ruchu na stronie i zachowań użytkowników z użyciem dedykowanych narzędzi takich jak Google Analytics czy Google Search Console,
  • cykliczne optymalizacje strony internetowej pod pozycjonowanie, rozwój witryny i dostosowywanie do bieżących potrzeb oraz wygody użytkowników (UX) w celu zwiększenia ruchu na stronie.

Oferta pozycjonowania – pakiety do wyboru

Jedna strategia i oferta SEO nie znajdą zastosowania u wszystkich. W SEMPIRE wykorzystujemy własną analizę ekspercką wraz z indywidualnymi potrzebami Twojej firmy, branżą, aktualną kondycją strony oraz celami biznesowymi, aby opracować niestandardową strategię SEO dostosowaną specjalnie do Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami, aby wybrać idealny plan usług SEO dla swojej firmy i rozpocząć tworzenie spersonalizowanej, generującej przychody strategii pozycjonowania strony.

Zapytaj o dostępne pakiety pozycjonowania

Co obejmuje usługa pozycjonowania stron?

Optymalizacja strony internetowej pod kątem uzyskania wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania obejmuje szereg procesów i technik pozycjonowania, które współpracują ze sobą, aby poprawić Twój ranking w Google na słowa kluczowe i zwiększyć ruch na stronie.

Agencja SEO SEMPIRE wykorzystuje każdy z elementów pozycjonowania, aby pomóc Twojej firmie nieustannie się rozwijać, zwiększać przychody i prosperować najlepiej wśród konkurencji.

co obejmuje usługa pozycjonowania stron

Analiza konkurencji SEO

Skuteczna strategia SEO i przygotowanie planu pozycjonowania zaczyna się od dogłębnego zbadania rynku i krajobrazu konkurencji.

Wykorzystując wszystkie cenne dane i spostrzeżenia na temat Twojego najbliższego otoczenia, jesteśmy w stanie opracować skuteczny plan działań SEO, który pozwoli Ci zajmować wysokie pozycje w Google, stale pozyskiwać nowych klientów i więcej sprzedawać.

Analiza konkurencji SEO w SEMPIRE to:

  • identyfikacja stron internetowych, z którymi konkurujesz lub chcesz konkurować o pierwsze pozycje w Google,
  • analiza słów kluczowych o wysokim potencjale sprzedażowym, na które pozycjonuje się Twoja konkurencja,
  • analiza profilu linkowego konkurencji,
  • analiza liczby zaindeksowanych stron konkurencji,
  • sprawdzenie orientacyjnego czasu, w którym konkurencja stosuje aktywne pozycjonowanie,
  • sprawdzenie wieku i reputacji domeny konkurencji,
  • znalezienie najlepiej wypozycjonowanych i generujących największy ruch organiczny stron w serwisach konkurencyjnych,
  • analiza techniczna stron konkurencji,
  • analiza content GAP, czyli luk, jakie występują w treściach,
  • możliwość oszacowania czasu i budżetu potrzebnego na pozycjonowanie strony oraz osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google,
  • punkt wyjścia do opracowania skutecznej strategii pozycjonowania.

Audyt SEO

Zbudowanie solidnych podstaw dla strategii pozycjonowania wymaga przeprowadzenia audytu strony. Dzięki dostępowi do zaawansowanych narzędzi SEO nasi specjaliści przeprowadzają szeroko zakrojony audyt SEO i przedstawiają kompleksowy raport zawierający krytyczne błędy oraz obszary możliwości związane z ważnymi elementami na stronie, które warto poprawić.

Audyt SEO w SEMPIRE to:

  • ocena kondycji strony pod kątem najważniejszych czynników rankingowych,
  • wynik procentowy określający aktualną kondycję strony pod kątem najnowszych wskazówek wyszukiwarki internetowej Google,
  • identyfikacja błędów i problemów technicznych, które negatywnie wpływają na ranking strony w Google,
  • wskazanie obszarów wymagających poprawy pod SEO,
  • wnioski i rekomendacje dotyczące zmian optymalizacyjnych dla każdego czynnika rankingowego,
  • wyjaśnienie podstawowych pojęć omawianych w dokumencie,
  • ciekawostki, porady i wskazówki dotyczące poszczególnych elementów optymalizacyjnych.

W SEMPIRE oferujemy:

  • bezpłatny audyt SEO w wersji podstawowej, który zawiera informacje wystarczające do tego, aby dowiedzieć się, jak Google ocenia Twoją stronę, i czy konieczne jest wprowadzenie zmian w celu uzyskania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania;
  • płatny audyt SEO w wersji zaawansowanej, który zawiera dodatkowe raporty, a w nich szczegółowe zalecenia oraz kierunki rozwoju strony przygotowane przez specjalistów SEO, analityków oraz specjalistów od content marketingu.

Korzystając z oferty pozycjonowania stron w SEMPIRE, audyt SEO oraz wykonanie prac w ramach optymalizacji strony otrzymasz w cenie usługi.

Badanie słów kluczowych

Badanie i dobór słów kluczowych to niezwykle skrupulatny proces w pozycjonowaniu stron, który pozwala nam jeszcze dokładniej określić Twoich docelowych odbiorców, odkryć słowa kluczowe z największym potencjałem i optymalizować stronę, aby dostarczać wartościowy ruch na stronę internetową.

Keyword research jest niezbędny, jeśli chcesz uzyskać ruch na stronie związany z wyszukiwaniem. Dzięki badaniu słów kluczowych Twoja strona www może wyświetlać się w wyszukiwarce internetowej na setki, a nawet tysiące fraz związanych z Twoim biznesem. W taki sposób zwiększasz szanse na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów.

Badanie słów kluczowych w SEMPIRE to:

  • cenna wiedza na temat tego, czego szukają Twoi klienci w internecie i jakich słów używają, aby to znaleźć,
  • dokładna analiza słów kluczowych konkurencji - jaki ruch organiczny generują i ile z nich jest wypozycjonowanych w TOP 50, TOP 10 czy TOP 3,
  • sprawdzenie miesięcznej liczby wyszukiwań potencjalnych fraz,
  • określenie trudności słów kluczowych,
  • określenie potencjału ruchu dla poszczególnych słów kluczowych,
  • ocena potencjału biznesowego fraz,
  • przyporządkowanie słów kluczowych do odpowiednich stron docelowych, aby spełnić intencję wyszukiwania (search intent).

Optymalizacja SEO

Wprowadzamy dziesiątki, a w przypadku rozbudowanych serwisów nawet setki dużych i małych zmian na Twojej stronie, aby pomóc Google lepiej zrozumieć, czym zajmuje się Twój biznes, o czym jest Twoja strona internetowa i co się na niej znajduje.

Dbamy o to, aby Twoja witryna była przyjazna dla wyszukiwarek, łatwiejsza do znalezienia w wynikach wyszukiwania i lepiej indeksowana przez roboty sieciowe.

Zwiększamy funkcjonalność, szybkość, użyteczność i bezpieczeństwo stron www, udowadniając, że Twoja witryna jest najlepszym wyborem dla klientów.

Optymalizacja SEO w SEMPIRE obejmuje następujące elementy:

  • utworzenie najważniejszych stron typu landing page,
  • optymalizacja tagów tytułowych – title,
  • optymalizacja opisów – meta description,
  • optymalizacja pozostałych meta tagów,
  • weryfikacja i wdrożenie przyjaznych adresów URL,
  • optymalizacja ilości, długości i jakości nagłówków H1, H2, H3,
  • pomoc przy wdrożeniu certyfikatu SSL i protokołu HTTPS,
  • weryfikacja i wdrożenie przekierowań w celu ujednolicenia protokołu strony,
  • optymalizacja strony pod wersję z www lub bez www,
  • analiza, utworzenie i optymalizacja pliku robots.txt,
  • weryfikacja i optymalizacja ważnych dla robotów wyszukiwarek dyrektyw,
  • zabezpieczenie serwisu przed powstawaniem duplikatów,
  • analiza i optymalizacja serwisu pod kątem dostępności stron dla robotów wyszukiwarek,
  • analiza i wdrożenie wybranych danych strukturalnych,
  • wdrożenie danych teleadresowych,
  • analiza i optymalizacja wizytówki w Google (Profil Firmy w Google, dawniej Google Moja Firma),
  • analiza, wdrożenie i weryfikacja mapy Google,
  • analiza i optymalizacja nawigacji wewnętrznej (linki wewnętrzne),
  • analiza i optymalizacja nawigacji zewnętrznej (linki zewnętrzne),
  • normalizacja adresów URL,
  • analiza i optymalizacja struktury strony pod kątem właściwego rozkładu PageRank,
  • weryfikacja i optymalizacja linków kanonicznych,
  • weryfikacja i optymalizacja paginacji,
  • weryfikacja i optymalizacja atrybutów hreflang dla stron wielojęzycznych,
  • zabezpieczenie serwisu przed indeksowaniem pustych stron i stron o małej ilości treści,
  • zabezpieczenie serwisu przed indeksowaniem nieprzyjaznych adresów z parametrami i sesjami,
  • utworzenie i weryfikacja mapy witryny w formacie XML (sitemap.xml),
  • weryfikacja poprawności występowania przyjaznej strony błędu 404,
  • analiza obrazów występujących w serwisie,
  • weryfikacja i uzupełnienie kluczowych atrybutów ALT dla zdjęć,
  • optymalizacja kluczowych grafik,
  • analiza responsywności strony pod kątem dostosowania do urządzeń mobilnych,
  • weryfikacja i optymalizacja nagłówków HTTP,
  • weryfikacja i optymalizacja przekierowań,
  • weryfikacja serwisu pod kątem występowania wirusów,
  • analiza prędkości strony i Core Web Vitals,
  • optymalizacja istotnych elementów kodu strony HTML i wiele więcej.

Optymalizacja treści

Google to wyszukiwarka tekstowa. Potrzebuje treści, aby zrozumieć, o czym jest Twoja strona internetowa i co się na niej znajduje. Dobry jakościowo content to jeden z najważniejszych parametrów analizowanych przez algorytmy wyszukiwarek.

W skutecznym pozycjonowaniu stron chodzi nie tylko o to, aby treści było dużo, ale również o to, aby spełniała ona intencje użytkowników.

Treść Twojej witryny jest tym, na co liczą klienci, aby pomóc im w edukacji i przeprowadzeniu przez ścieżkę zakupową.

Tylko treści ciekawe, wartościowe i przydatne dla użytkowników wpłyną pozytywnie na Twoją stronę, wspierając jej pozycjonowanie.

Optymalizacja treści w SEMPIRE to:

  • analiza treści konkurencji,
  • analiza wyników wyszukiwania pod kątem formatu i punktu sprzedaży treści,
  • dokładny keyword research dla każdego tworzonego tekstu,
  • stworzenie i umieszczenie treści na docelowych podstronach: informacje podstawowe o Twojej firmie, opis kategorii, opis produktu, artykuł blogowy,
  • wysoka jakość, aktualność i wiarygodność treści,
  • spełnienie intencji użytkownika (user intent),
  • dbałość o unikalność treści (unikanie duplicate content),
  • użycie słów kluczowych w treści (keyword density),
  • wartość dla użytkownika (unikanie thin content),
  • odpowiednie formatowanie treści,
  • przyciągające uwagę wezwanie do działania (CTA).

Content marketing

Content marketing skutecznie wspiera pozycjonowanie stron internetowych, ponieważ edukuje i przekonuje klientów do Twojej marki, spełnia ich intencje, kreuje wizerunek eksperta i w sposób naturalny wspiera sprzedaż.

Nasz doświadczony zespół copywritingu stworzy wartościowe teksty na stronę i otworzy zupełnie nowe możliwości rozwoju witryny, pomagając Twojej firmie budować wizerunek zaufanego eksperta w branży, zdobywać coraz większy autorytet w oczach Google i jeszcze lepiej docierać do potencjalnych klientów z internetu.

Content marketing w SEMPIRE to:

  • content plan - strategia rozwoju treści dla drzewa kategorii w sklepie internetowym, szczegółowych usług i bloga firmowego,
  • prowadzenia bloga firmowego w oparciu o popularne tematy i potrzeby potencjalnych klientów,
  • tworzenie i promocja wartościowych treści publikowanych w serwisach zewnętrznych, na przykład: artykuły gościnne na portalach branżowych, artykuły sponsorowane, rankingi, case study, FAQ, infografiki, treści w mediach społecznościowych,
  • budowanie rozpoznawalności marki,
  • kreowanie wizerunku eksperta w branży.

Link building

Na pozycjonowanie i ocenę strony przez algorytmy wyszukiwarek wpływ ma także jej profil linkowy. Linki przychodzące do Twojej strony z serwisów zewnętrznych są jak punkty zaufania. To dzięki nim wyszukiwarka internetowa jest w stanie określić autorytet strony, a więc ocenić, czy zapewniasz wysoką wartość swoim klientom.

Jeśli inne zaufane witryny linkują do Twojej strony, dla wyszukiwarki internetowej jest to jasny sygnał i dowód na to, że treści na Twojej stronie są cenne.

Jeśli chodzi o link building, jakość linków przychodzących jest tak samo ważna jak ich ilość, dlatego w SEMPIRE koncentrujemy się na strategii pozyskiwania odnośników wyłącznie z wpływowych witryn o wysokim autorytecie i tych, które mają realny wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce.

Link building w SEMPIRE to:

  • analiza obecnego profilu linkowego,
  • weryfikacja profilu linkowego konkurencji,
  • zrzeknięcie się linków potencjalnie szkodzących stronie,
  • wsparcie w pozyskiwaniu wartościowych linków przychodzących, pochodzących z autorytatywnych witryn i powiązanych tematycznie z Twoją stroną,
  • realizacja zaawansowanych strategii pozyskiwania linków,
  • dbanie o zróżnicowany i naturalny profil linków przychodzących,
  • wsparcie w tworzeniu wartościowych i angażujących treści, do których użytkownicy chcą chętnie linkować,
  • promocja treści na zewnętrznych serwisach z wykorzystaniem płatnych reklam czy social mediów.

Monitoring, raportowanie, cykliczne optymalizacje

Internet stale się rozwija i ewoluuje, a wyszukiwarki internetowe nieustannie zmieniają swoje algorytmy. W samej wyszukiwarce Google wykonuje się niemalże codzienne testy i wdraża aktualizacje algorytmów, dlatego pozyskanie trafnego, kwalifikowanego ruchu na stronę z wyszukiwarki Google to dopiero początek naszych działań SEO.

Wierzymy w nieustanne testowanie i ulepszanie strategii pozycjonowania, aby Twoja firma mogła stale generować przychody z SEO.

Monitoring, raportowanie i cykliczne optymalizacje w SEMPIRE to:

  • systematyczna analiza konkurencji i wyników wyszukiwania w Google,
  • obserwacja zmieniających się trendów i najnowszych aktualizacji algorytmu wyszukiwarki Google,
  • cykliczna weryfikacja i optymalizacja elementów technicznych, które mają wpływ na pozycję strony,
  • cykliczna weryfikacja i optymalizacja treści na stronie,
  • systematyczne zdobywanie i utrzymywanie linków przychodzących do strony,
  • obserwacja zachowań użytkowników na stronie,
  • monitorowanie efektów pozycjonowania,
  • analiza ścieżki konwersji,
  • ciągłe doskonalenie strony dzięki śledzeniu zwrotu z inwestycji.

Dlaczego pozycjonowanie stron ma znaczenie?

SEO ma znaczenie, ponieważ wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwania zależy całkowicie od algorytmów wyszukiwarki Google. Jeśli Twoja witryna nie pojawia się wysoko w wyszukiwarce, masz niewielkie szanse, że klienci ją zobaczą i odwiedzą.

Wyszukiwarka internetowa to ogromne źródło ruchu na stronie dla większości witryn internetowych i skuteczne narzędzie do pozyskiwania klientów.

Dzięki skutecznej optymalizacji SEO Twoja witryna może zyskać większą widoczność w wyszukiwarce internetowej, tak jak jest w przypadku milionów stron korzystających na co dzień ze strategii pozycjonowania.

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, świadczą współczynniki klikalności dla poszczególnych pozycji, które zajmują strony internetowe w wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja Twojej strony, tym lepiej.

Pozycja 1 generuje największy ruch na stronie – współczynnik klikalności: 41,07% dla komputerów stacjonarnych i 39,13% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 2 – 12,78% dla komputerów stacjonarnych i 11,9% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 3 – 8,58% dla komputerów stacjonarnych i 8,33% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 4 – 6,01% dla komputerów stacjonarnych i 4,64% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 5 – 6,01% dla komputerów stacjonarnych i 2,11% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 6 – 2,5% dla komputerów stacjonarnych i 1,93% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 7 – 2,16% dla komputerów stacjonarnych i 1,65% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 8 – 3,55% dla komputerów stacjonarnych i 1,89% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 9 – 3% dla komputerów stacjonarnych i 1,58% dla urządzeń mobilnych

Pozycja 10 – 1,77% dla komputerów stacjonarnych i 1,45% dla urządzeń mobilnych

CTR organiczne wyniki wyszukiwania

Twoi klienci nie chcą przewijać stron z wynikami wyszukiwania w Google. Oczekują najlepszej odpowiedzi na samej górze pierwszej strony, dlatego klikają najczęściej w 3 najwyżej położone wyniki.

Jeśli chcesz, aby strona internetowa pozyskiwała najwyższej jakości ruch organiczny z SERP-ów, musisz nie tylko dotrzeć z witryną na pierwszą stronę wyników Google, ale zająć pozycje w pierwszej trójce. W przeciwnym razie ryzykujesz utratę olbrzymiej liczby klientów i znacznej części zysków.

Pozycjonowanie to gra długodystansowa. Początkowo Twoja witryna nie będzie zajmować wysokich pozycji w wyszukiwarce, ale w miarę upływu czasu, systematycznych optymalizacji i ulepszeń strony, zacznie piąć się w górę w rankingu Google.

W jaki sposób pozycjonowanie może pomóc Twojej firmie?

Analiza konkurentów SEO to najlepszy punkt odniesienia do tego, co i kiedy Twoja strona www może zyskać poprzez skuteczne pozycjonowanie.

Dzięki usłudze SEO możesz mieć pewność, że strona internetowa wzrośnie w rankingach wyszukiwarek, zwiększy ruch, zacznie pozyskiwać więcej klientów i zmaksymalizuje sprzedaż. Możemy to potwierdzić, sprawdzając, jak pozycjonują się inne strony internetowe z Twojej branży.

Sprawdź, w jaki sposób usługa zarządzania kampanią SEO może pomóc Twojej firmie w rozwoju.

Kierowanie kampanii SEO na odpowiednie słowa kluczowe zapewni Ci wysoką pozycję w Google

Prawidłowy dobór słów kluczowych, a więc tych, które są najważniejsze dla Twojej firmy i mają największy potencjał biznesowy, zapewni Ci wysoką pozycję w Google, która jest najlepszym źródłem klientów.

DOWÓD: Ponad 60% wszystkich kliknięć w Google oscyluje wokół TOP 3 wyników wyszukiwania.

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google zapewni Ci większy ruch na stronie

Gdy uzyskasz wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania dla ważnego słowa kluczowego, zaczniesz odnotowywać znacznie większy ruch w witrynie.

DOWÓD: Pozycjonowanie może odpowiadać za ponad 50% całkowitego ruchu na Twojej stronie, 10-krotnie wyższego od mediów społecznościowych.

Większy ruch na stronie zapewni Ci wzrost liczby konwersji

Gdy zwiększysz ruch na stronie, zauważysz znaczny wzrost konwersji: więcej zapytań o ofertę, więcej wartościowych leadów i więcej sprzedaży.

DOWÓD: Pozycjonowanie może zwiększyć przychody firmy nawet o 70% i dostarczać leady o wskaźniku zamknięcia na poziomie niemal 15%.

Większa liczba konwersji zapewni sukcesywny rozwój Twojej firmy

Większa liczba konwersji to doskonały dowód na to, że Twoja kampania SEO skutecznie generuje wyniki, a Twoja firma nieustannie się rozwija. Im lepiej prosperuje Twoja firma, tym większy ma potencjał wzrostu.

DOWÓD: 88% marketerów, którzy korzystają na co dzień ze strategii SEO, spodziewa się utrzymania lub zwiększenia inwestycji w nadchodzących latach.

Czy pozycjonowanie to rozwiązanie dla Ciebie?

W pozycjonowaniu strony nie chodzi wyłącznie o wysokie pozycje w wyszukiwarce i pozyskiwanie linków. Pozycjonowanie stron www to przede wszystkim rozwiązywanie Twoich biznesowych problemów i realna pomoc w rozwoju firmy.

SEO to rozwiązanie dla Ciebie

Kiedy usługa pozycjonowania jest Ci potrzebna?

Pozycjonowanie nie jest ani łatwe, ani szybkie, ale powierzone odpowiedniej agencji SEO może rozwiązać Twoje największe problemy i zapewnić długoterminowy, stały wzrost Twojej firmy.

Pozycjonowanie jest ważne, kiedy Twoja strona www nie pozyskuje wystarczającego ruchu

Bez stałego ruchu z wyszukiwarki internetowej tracisz wartościowych użytkowników, potencjalnych klientów i ogromne przychody. Dzięki usłudze SEO strona internetowa zwiększy swoją obecność w wynikach wyszukiwania, przez co więcej osób będzie mogło ją znaleźć, odwiedzić i zakupić produkty lub usługi.

  • Zwiększ widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
  • Przechwytuj docelowy ruch w witrynie.
  • Zmień odwiedzających witrynę użytkowników w płacących klientów.

Pozycjonowanie jest ważne, kiedy Twoja strona nie pozyskuje wystarczającej liczby klientów

Jeżeli masz problem z pozyskiwaniem wartościowych klientów, postaw na spersonalizowany plan pozycjonowania, dostosowany do Twoich celów i budżetu.

  • Każdego dnia otrzymuj wartościowe leady, które z łatwością zamienisz w sprzedaż.
  • Docieraj do najcenniejszych odbiorców.
  • Maksymalizuj możliwości konwersji.

Pozycjonowanie jest ważne, kiedy Twoja witryna nie odnotowuje satysfakcjonujących przychodów

Jeżeli nie jesteś zadowolony z liczby potencjalnych klientów i przychodów, skorzystaj z oferty pozycjonowania strony. Dzięki niej zaczniesz przyciągać coraz więcej odbiorców, obserwować sukcesywny wzrost zapytań i większą wartość sprzedaży.

  • Wzmacniaj kwalifikowane leady.
  • Przekaż potencjalnych klientów w ręce zespołu sprzedaży.
  • Zwiększ przychody z pozycjonowania.

Pozycjonowanie jest ważne, kiedy samodzielne robienie SEO jest dla Ciebie zbyt trudne lub zajmuje Ci za dużo czasu

Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej wymagają wiedzy, doświadczenia i znacznych zasobów w postaci ludzi, narzędzi oraz czasu. Korzystając z usługi pozycjonowania, możesz przekazać pracę w ręce specjalistów SEO i skupić się na tym, co robisz najlepiej, czyli na prowadzeniu własnej firmy.

  • Oszczędzaj czas i pieniądze.
  • Wykorzystaj moc ponad 50 doświadczonych w branży SEO specjalistów.
  • Skup się na prowadzeniu własnego biznesu.

Jak mierzymy skuteczność pozycjonowania?

Skuteczność kampanii SEO to jeden z najważniejszych elementów decydujących o wyborze firmy pozycjonerskiej.

W SEMPIRE bierzemy pod uwagę wszystkie ważne pomiary ilościowe, ale nie mierzymy sukcesu wyłącznie rankingami słów kluczowych i wskaźnikami ruchu organicznego. W naszej ocenie miarą udanej kampanii SEO jest nie tylko zwiększenie widoczności, ale przede wszystkim wzrost sprzedaży i zwrot z inwestycji.

Niektóre pomiary ilościowe i kluczowe wskaźniki wydajności, które prowadzą do sukcesu Twojego biznesu i które zobaczysz w cyklicznych raportach:

  • średnia pozycja w wynikach wyszukiwania,
  • ogólny wzrost słów kluczowych,
  • wzrost pozycji słów kluczowych,
  • zachowania użytkowników,
  • łączna liczba wyświetleń strony,
  • łączna liczba kliknięć,
  • średni współczynnik klikalności,
  • ruch organiczny na stronie,
  • średni czas spędzany przez użytkowników na stronie,
  • liczba nowych użytkowników na stronie,
  • współczynnik odrzuceń,
  • linki przychodzące do strony.

Jak ocenisz skuteczność Agencji SEO SEMPIRE?

mierzenie efektów pozycjonowania w usłudze SEO

W Agencji SEO SEMPIRE możesz liczyć na:

  • w pełni przejrzyste raporty z usługi pozycjonowania, tworzone na podstawie kluczowych wskaźników wydajności, które są najważniejsze dla Twojej firmy,
  • regularne aktualizacje dotyczące skuteczności słów kluczowych, zachowań użytkowników, rankingów i wydajności witryny,
  • informowanie na bieżąco, na jakim etapie prac jest Twoja witryna, a także jakie kroki podejmujemy z naszej strony, aby poprawić jej wydajność.

Skuteczne pozycjonowanie – historie sukcesów naszych klientów

Wiemy, że nic nie przekona Cię bardziej niż liczby, dlatego poznaj case study i referencje, które dowodzą, że nasze efekty pozycjonowania stron są imponujące.

efekty pozycjonowania stron

Przykłady efektów pozycjonowania na bazie statystyk z Google Search Console

SEO - pozycjonowanie strony w Google jest działaniem długofalowym i wymaga wieloetapowych prac zarówno w kodzie strony www (on-page), jak również poza stroną www (off-page).

W pozycjonowaniu ważne jest indywidualne podejście do każdego z realizowanych projektów SEO, które sprawia, że rezultaty prac często pojawiają się już po kilku tygodniach od rozpoczęcia działań.

echy wspólne realizowanych projektów SEO to dokładne i przemyślane działania u podstaw pozycjonowania.

Strategiczne prace pozycjonerskie:

  • wykonanie dokładnej analizy konkurencji SEO,
  • właściwy dobór słów kluczowych i ich przyporządkowanie,
  • przeorganizowana struktura strony www,
  • szczegółowa optymalizacja najważniejszych podstron,
  • opracowanie content planu na rozwój treści,
  • zredagowanie i napisanie tekstów pod SEO,
  • pozyskanie wartościowych linków przychodzących,
  • cykliczne analizy i prace optymalizacyjne on page + off page

Uzyskane efekty pozycjonowania stron:

  • wzrost widoczności w wyszukiwarce Google,
  • wzrost wartościowego ruchu na stronie www,
  • zwiększenie zainteresowania produktami i usługami,
  • zwiększenie liczby zapytań ze strony www,
  • zwiększenie sprzedaży produktów lub usług,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • zwiększenie prestiżu firmy w branży,
  • zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron firmowych

Dlaczego pozycjonowanie z Agencją SEO SEMPIRE?

Nasze świetne wyniki w pozycjonowaniu nie są przypadkowe. Usługa pozycjonowania w SEMPIRE to obranie odpowiedniej taktyki działania i skuteczne połączenie wielu technik marketingu internetowego w wyszukiwarkach, które doskonale współpracują ze sobą, aby przyciągać, zachwycać i konwertować Twoich potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie oparte na danych

W codziennej pracy bazujemy przede wszystkim na fachowej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, ale nie ma w niej miejsca na intuicję, losowe działania czy przypadkowe decyzje.

Wszystkie prace podejmowane są na podstawie twardych danych, które na bieżąco gromadzimy, analizujemy i wykorzystujemy, aby uzyskiwać ukierunkowany i lukratywny ruch z wyszukiwarki internetowej Google.

SEO zaprojektowane z myślą o wynikach

Nasze strategiczne i taktyczne wysiłki zawsze koncentrują się na celach pośrednich, czyli rankingach i ruchu w witrynie, a także wynikach finalnych, czyli pozyskiwaniu potencjalnych klientów i przychodów z wysokiej widoczności w Google.

Pozycjonowanie, które napędza przychody

Traktujemy ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwania jako potężny kanał marketingowy i solidne narzędzie do powiększania zysków. Konsekwentnie zamieniamy wzrost ruchu na stronie w przychody, oferując najlepsze w swojej klasie strategie i usługi, niezawodne narzędzia i technologie, doświadczone zespoły ekspertów, pasję i zaangażowanie.

Klarowna strategia

Zanim przystąpimy do jakichkolwiek działań związanych z pozycjonowaniem, chcemy najpierw poznać tożsamość Twojej marki, wsłuchać się w najważniejsze cele biznesowe, zbadać rynek i krajobraz konkurencji. To daje nam podstawę do opracowania niestandardowej strategii, zgodnej z wartościami Twojej firmy i intencjami Twoich klientów.

Współpracując z naszą firmą pozycjonerską, możesz liczyć nie tylko na określenie gwarantowanych działań ogólnoserwisowych, prace na priorytetach, cykliczność raportowania i analizy wyników, elastyczną umowę, ale także na gwarancję prac.

50-osobowy zespół ekspertów

Współpraca z SEMPIRE to dostęp do 50-osobowego zespołu ekspertów z zakresu SEO, SEM, SXO, UX, Google & Social Media Ads, zarządzania projektami, programowania, performance marketingu i nie tylko.

Wyróżnia nas holistyczne podejście do marketingu internetowego w wyszukiwarce i doskonałe zrozumienie tego, w jaki sposób usługa pozycjonowania integruje się z mediami społecznościowymi, Google Ads (dawniej Google Adwords), marketingiem treści, public relations czy optymalizacją współczynnika konwersji.

Dedykowany opiekun

Podejmując współpracę z naszą agencją SEO, masz do dyspozycji dedykowanego opiekuna, który stale monitoruje rankingi Twojej strony, skuteczność słów kluczowych, trendy w branży oraz otoczenie biznesowe, aby szybko identyfikować pojawiające się możliwości lub zagrożenia i reagować na nie.

Jesteś naszym partnerem, nie klientem

Nie jesteś dla nas kolejnym z rzędu klientem. Chcemy budować z Tobą trwałe relacje, ponieważ dzięki temu możemy podążać odpowiednią drogą i pracować nad właściwymi celami. Zależy nam na sukcesie Twojej kampanii SEO, ponieważ traktujemy go jako swój własny sukces. Chcemy być częścią Twojego zespołu i razem z Tobą świętować największe zwycięstwa.

Działamy na priorytetach, które cyklicznie poszerzamy

W pierwszej kolejności realizujemy prace na podstronach najważniejszych dla Twojego biznesu. Rozwijamy usługę pozycjonowania wraz z czasem współpracy i zgodnie z zaplanowaną na samym początku strategią. Dzięki temu możesz być pewien, że nie poniesiesz dodatkowych opłat w przypadku rozwoju oferty i poszerzenia zakresu naszych prac.

Skupiamy się na ROI

Wiemy, że podstawą każdej udanej strategii w marketingu internetowym jest zwrot z inwestycji. Mimo iż inwestycja w SEO ma złożony charakter i trudno na samym początku dojrzeć jej opłacalność, finalnie zawsze skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach przynosi zysk.

Przygotujemy dla Ciebie najlepszą strategię SEO, dostosowaną do Twojego budżetu, uwzględniającą optymalne wykorzystanie zaplanowanych środków na wszystkie niezbędne prace pozycjonerskie i przynoszącą możliwie najwyższy zwrot z inwestycji.

FAQ - pytania i odpowiedzi

Jak działa pozycjonowanie stron w Google?

Zrozumienie, jak działa wyszukiwarka internetowa, leży u podstaw SEO i pozwala uświadomić sobie, czym jest pozycjonowanie stron oraz jak wygląda proces, który wiąże się dostosowaniem witryny do standardów wyszukiwarek.

Mechanizm działania wyszukiwarki Google opiera się na 3 etapach:

  • skanowanie stron – na tym etapie Googlebot stosuje algorytmy, aby wykryć nowe strony i dodać je do swojej bazy zwanej indeksem wyszukiwarki internetowej,
  • indeksowanie stron – na tym etapie Googlebot analizuje poszczególne strony pod kątem zawartych w nich słów kluczowych, z których następnie tworzy indeks,
  • wyświetlanie wyników wyszukiwania – na polecenie użytkownika, który wpisuje określone zapytanie w okno wyszukiwarki internetowej, Googlebot przeszukuje indeks, a następnie wyświetla strony, które najlepiej odpowiadają na to pytanie, stosując wiele wskaźników oceny jakościowej witryny.

Wiedza o sposobie działania wyszukiwarki internetowej pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy, które odpowiadają za układanie rankingu stron w Google i to, w jaki sposób są osiągane wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie stron w Google dąży do tego, aby strona internetowa:

  • była dostępna pod kątem skanowania, a więc łatwiejsza do znalezienia przez Googlebota,
  • była dostępna pod kątem indeksowania, a więc łatwiejsza do zrozumienia przez Googlebota,
  • była wyświetlana wysoko w wynikach wyszukiwania, a więc przyjazna dla wyszukiwarek, dostosowana do najważniejszych czynników rankingowych i uznana za najlepszą odpowiedź dla danego zapytania użytkownika.

Dowiedz się więcej: Jak działa pozycjonowanie stron w Google?

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Inwestując w pozycjonowanie strony www, sprawiasz, że zwiększa się jej widoczność w wyszukiwarce. Strona staje się bardziej dostępna dla klientów, na których zależy Ci najbardziej, i udowadniasz, że znajdujesz się w gronie najlepszych firm w branży.

Pozycjonowanie strony internetowej to:

  • wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania i większe zasięgi,
  • większa liczba kliknięć bezpośrednio z wyników wyszukiwania,
  • zwiększony ruch na stronie bezpośrednio z Google,
  • więcej klientów i więcej sprzedaży.

Dowiedz się więcej: Co daje SEO i dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Czy pozycjonowanie stron ma sens?

Pozycjonowanie ma sens za każdym razem, jeśli:

  • sprzedajesz produkty lub usługi, których użytkownicy szukają w internecie,
  • Twoje produkty lub usługi rozwiązują problemy, z którymi zmagają się użytkownicy.

Dzięki pozycjonowaniu:

  • Twoje produkty i usługi będą bardziej widoczne dla użytkowników wyszukiwarki internetowej,
  • Twoja strona www zajmie wysoką pozycję w Google, a więc pozyska więcej odwiedzin i więcej klientów,
  • klienci zaczną korzystać z Twojej oferty, ponieważ uznają ją za najlepszy wybór na rynku,
  • w końcu wyprzedzisz swoją konkurencję.

Dowiedz się więcej: Czy pozycjonowanie stron ma sens i jest potrzebne?

Czy pozycjonowanie się opłaca?

Pozycjonowanie opłaca się tylko wtedy, gdy jest oparte na ROI, a więc przynosi zdecydowanie większe zyski w porównaniu do poniesionych kosztów.

Pieniądze, które zainwestujesz na samym początku w SEO, zaczną przynosić oczekiwany zwrot z inwestycji dopiero po upływie czasu, zwłaszcza jeśli Twoja strona internetowa wymaga wielu prac optymalizacyjnych i zbudowania autorytetu.

Korzystając z usług profesjonalnej agencji SEO, możesz liczyć na dobrze przygotowaną i umiejętnie wdrożoną strategię pozycjonowania, a wraz z nią:

  • najwyższy zwrot z inwestycji spośród wszystkich kanałów marketingowych,
  • ROI nawet do 700%,
  • wzrost przychodów nawet o 70%,
  • obniżenie kosztów pozyskania klienta o prawie 90%.

Dowiedz się więcej: Czy pozycjonowanie się opłaca i czy warto inwestować w SEO?

Jak długo trwa pozycjonowanie strony?

SEO to inwestycja długoterminowa, ale zapewniająca wykładniczy wzrost. Efekty pozycjonowania na początku pojawiają się stosunkowo wolno, ale po upływie czasu gwałtownie przyspieszają i niezwykle szybko osiągają wysoką wartość.

Mierzalne i satysfakcjonujące efekty pozycjonowania są zwykle widoczne w przedziale od 6 do 12 miesięcy.

Jeśli jednak zaniedbasz regularne aktualizacje i utrzymanie strony w dobrej kondycji, może się zdarzyć, że jej zawartość przestanie być zgodna z wymaganiami stawianymi przez algorytmy wyszukiwarek.

Dowiedz się więcej: Ile trwa pozycjonowanie strony? Po jakim czasie widać efekty SEO?

Czy szybkie pozycjonowanie strony jest możliwe?

Szybkie pozycjonowanie strony jest możliwe – na pierwsze widoczne efekty pozycjonowania możesz liczyć już po upływie kilku lub kilkunastu tygodni. Realny czas, po którym pojawią się satysfakcjonujące efekty w postaci wyraźnie zwiększonego ruchu na stronie i związanej z nim sprzedaży, może wynosić kilka miesięcy lub nawet kilka lat.

Na szybkość pozycjonowania strony wpływ ma wiele czynników, w tym przede wszystkim kondycja Twojej witryny, branża i konkurencja, tematyka strony, dotychczasowa historia pozycjonowania, wiek domeny i zaufanie Google.

Dowiedz się więcej: Szybkie pozycjonowanie – czy i kiedy jest możliwe?

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Firmy inwestują w pozycjonowanie średnio od kilkuset złotych do kilku lub nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie – wszystko zależy od zasięgu strategii SEO, trudności fraz kluczowych i konkurencyjności branży.

W SEMPIRE podchodzimy do procesu SEO w sposób indywidualny i projektowy, a to oznacza, że zawsze dostosowujemy strategię pozycjonowania do budżetu klienta, wykorzystując zaplanowane środki finansowe na niezbędne prace pozycjonerskie, takie jak analiza konkurencji, audyt SEO, badanie słów kluczowych, optymalizacja techniczna strony, copywriting, content marketing oraz pozyskiwanie linków przychodzących i budowanie zaufania do strony.

O ostatecznej cenie pozycjonowania zawsze decyduje zakres współpracy, który ustalamy wspólnie z klientem.

Skorzystaj z opcji otrzymania bezpłatnej wyceny i indywidualnej strategii pozycjonowania.

Dowiedz się więcej: Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Poradnik + orientacyjne ceny i koszt SEO

Czy tanie pozycjonowanie strony jest możliwe?

Tanie pozycjonowanie jest możliwe, ale tylko w określonych warunkach:

  • lokalny zasięg kampanii SEO,
  • łatwe do pozycjonowania frazy kluczowe,
  • niska konkurencyjność branży,
  • znaczna część prac leży po Twojej stronie (na przykład samodzielne tworzenie tekstów i pozyskiwanie linków zwrotnych) - zgodnie z wytycznymi Specjalisty SEO.

Pamiętaj, że pozycjonowanie zawsze jest tanie w dłuższej perspektywie. Na początku możesz odnieść wrażenie, że wydajesz dużo, a zyskujesz niewiele. Z czasem jednak szybko dostrzeżesz, że jest to najtańszy kanał marketingowy, który zapewni Ci stałe źródło przychodów.

Dowiedz się więcej: Tanie pozycjonowanie stron – czy i kiedy jest możliwe?

Kiedy warto zatrudnić agencję SEO?

Nigdy nie jest ani za wcześnie, ani za późno, aby rozpocząć współpracę z dostawcą usług SEO.

Rozważ skorzystanie z oferty pozycjonowania szczególnie, jeśli:

  • uruchamiasz nową stronę internetową – uwzględnienie strategii SEO od samego początku budowania witryny lub sklepu internetowego, jeszcze na etapie planowania architektury i treści, pozwoli Ci już na starcie zyskać przewagę konkurencyjną i uniknąć dodatkowych kosztów w przyszłości, które wynikałyby z konieczności przebudowy strony celem wprowadzenia zmian optymalizacyjnych;
  • przeprojektowujesz stronę – upewnij się, że podczas aktualizacji lub migracji witryny chronisz istniejący ruch na swojej stronie i dotychczasowe efekty pozycjonowania, konsultując się z firmą SEO;
  • chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie z Google – wykorzystaj w pełni swoją obecność w wyszukiwarce dzięki technologicznemu procesowi SEO, który nie tylko poprawia trafny ruch, ale pozyskuje też olbrzymią liczbę klientów z Google, zwiększa konwersje i generuje sprzedaż.

Dowiedz się więcej: Agencja SEO – co to jest i czym się zajmuje?

Od czego zacząć pozycjonowanie i współpracę z SEMPIRE?

Punktem wyjścia do rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania Twojej strony internetowej jest szczegółowy wywiad, który pozwoli nam poznać Twoje najważniejsze produkty lub usługi, grupę docelową, rynek, największych konkurentów, model biznesowy czy dotychczas prowadzone działania marketingowe w internecie.

Skorzystaj z całkowicie bezpłatnej konsultacji ze Specjalistą SEO, dzięki której:

  • poznasz słowa kluczowe, które przyciągną klientów na Twoją stronę internetową,
  • otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak zaplanować cały proces optymalizacji, promocji i pozyskiwania klientów,
  • dowiesz się, jak dzięki pozycjonowaniu stworzyć skuteczne narzędzie do generowania konwersji i zwiększania przychodów – Twoją stronę internetową.
01. Napisz do nas lub zadzwoń!

Podaj nam adres strony www i numer kontaktowy. Przeanalizujemy serwis i sprawdzimy, jak pozycjonowanie stron w Google może Ci pomóc w skutecznym pozyskaniu nowych klientów.

02. Porozmawiajmy!

Jeszcze dokładniej wyjaśnimy, czym jest pozycjonowanie strony. Lepiej poznamy ofertę Twojej firmy, cele biznesowe i priorytetowe produkty lub usługi. Wszystko po to, aby przygotować indywidualną strategię i zaplanować konkretne działania optymalizacyjne promujące stronę www.

03. Sprawdź propozycję!

Wiemy, jak skutecznie pozycjonować strony internetowe! Dobra strategia poparta analizami to klucz do sukcesu. Znając szczegóły analiz, przedstawimy Ci rozwiązania reklamowe i konkretne działania dopasowane do pozycjonowania strony internetowej Twojej firmy.

Może Ciebie zainteresować
Rozpocznij z nami skuteczne pozycjonowanie strony www i zwiększ sprzedaż Zapytaj o szczegóły współpracy
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.