Analiza porównawcza co to jest - Benchmarking, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest analiza porównawcza - Benchmarking, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: badanie porównawcze

Co to jest analiza porównawcza?
Co to jest analiza porównawcza?

Benchmarking, nazywane także analizą porównawczą lub badaniem porównawczym, to proces porównywania wydajności, procesów lub praktyk jednej organizacji z innymi organizacjami w branży lub wewnętrznie w różnych działach. 

Celem benchmarkingu jest identyfikacja najlepszych praktyk, procesów lub innowacji, które pomogą poprawić wydajność lub zwiększyć konkurencyjność organizacji. Benchmarking może obejmować różne obszary, takie jak koszty, jakość, procesy, technologie, zasoby ludzkie, strategie rynkowe itp.
 

Definicja pojęcia analiza porównawcza - Benchmarking
badanie porównawcze
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.