Baner co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest baner, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest baner?
Co to jest baner?

Baner (banner) to pojęcie, które oznacza graficzny element reklamowy wykorzystywany w celu promowania produktów, usług lub wydarzeń, zarówno w mediach cyfrowych, jak i drukowanych. Banery są często stosowane na stronach internetowych, w mediach społecznościowych, w e-mailach marketingowych czy na billboardach i innych nośnikach reklamowych.

W kontekście internetowym banery reklamowe mają na celu przyciągnięcie uwagi użytkownika oraz zachęcenie go do kliknięcia w reklamę, która przekierowuje go na stronę docelową związaną z oferowanym produktem lub usługą.

Banery mogą mieć różne rozmiary i formaty, takie jak JPEG, GIF, PNG czy HTML5. W przypadku drukowanych banerów często są to duże plakaty, transparenty lub roll-upy, wykorzystywane na targach, konferencjach czy wydarzeniach promocyjnych.

Definicja pojęcia baner
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.