Rebranding co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest rebranding, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest rebranding?
Co to jest rebranding?

Rebranding to sposób zmiany postrzegania marki poprzez zmianę jednego, kilku lub wszystkich jej elementów. Zmianie może ulec zarówno logo marki, jak i kolorystyka, wygląd folderów reklamowych czy opakowań produktów, a także sposób komunikacji lub jakość obsługi.

Powodem do wprowadzenia rebrandingu jest najczęściej zmiana grupy docelowej, fuzje i przejęcia firmy, wpływ sytuacji gospodarczej, wprowadzenie nowego produktu, który znacznie wpłynie na postrzeganie marki czy nadążanie za zmieniającymi się trendami.

W przypadku, gdy zmianie ulegają wszystkie elementy marki, określa się to mianem rebrandingu strategicznego.

Definicja pojęcia rebranding
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...