Rebranding co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest rebranding, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest rebranding?
Co to jest rebranding?

Rebranding to sposób zmiany postrzegania marki poprzez zmianę jednego, kilku lub wszystkich jej elementów. Zmianie może ulec zarówno logo marki, jak i kolorystyka, wygląd folderów reklamowych czy opakowań produktów, a także sposób komunikacji lub jakość obsługi.

Powodem do wprowadzenia rebrandingu jest najczęściej zmiana grupy docelowej, fuzje i przejęcia firmy, wpływ sytuacji gospodarczej, wprowadzenie nowego produktu, który znacznie wpłynie na postrzeganie marki czy nadążanie za zmieniającymi się trendami.

W przypadku, gdy zmianie ulegają wszystkie elementy marki, określa się to mianem rebrandingu strategicznego.

Definicja pojęcia rebranding
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.