Marketing referencyjny co to jest - Referral Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest marketing referencyjny - Referral Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest marketing referencyjny?
Co to jest marketing referencyjny?

Marketing referencyjny (ang. Referral Marketing) to rodzaj strategii marketingowej polegającej na promowaniu produktu lub usługi za pośrednictwem zadowolonych klientów, którzy polecają produkt swoim znajomym, rodzinie lub współpracownikom. W ramach takiej strategii, zwykle oferowane są specjalne bonusy lub nagrody za skuteczne polecenie produktu, co ma zachęcić obecnych klientów do aktywnego uczestnictwa w kampanii marketingowej. 

Marketing referencyjny ma na celu budowanie lojalności klientów oraz zwiększenie ich zaangażowania w procesy zakupowe, a jednocześnie pomaga w pozyskiwaniu nowych klientów poprzez wykorzystanie pozytywnych opinii i rekomendacji od zadowolonych klientów.

Definicja pojęcia marketing referencyjny - Referral Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.