Marketing referencyjny co to jest - Referral Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest marketing referencyjny - Referral Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Marketing referencyjny (ang. Referral Marketing) to rodzaj strategii marketingowej polegającej na promowaniu produktu lub usługi za pośrednictwem zadowolonych klientów, którzy polecają produkt swoim znajomym, rodzinie lub współpracownikom. W ramach takiej strategii, zwykle oferowane są specjalne bonusy lub nagrody za skuteczne polecenie produktu, co ma zachęcić obecnych klientów do aktywnego uczestnictwa w kampanii marketingowej. 

Marketing referencyjny ma na celu budowanie lojalności klientów oraz zwiększenie ich zaangażowania w procesy zakupowe, a jednocześnie pomaga w pozyskiwaniu nowych klientów poprzez wykorzystanie pozytywnych opinii i rekomendacji od zadowolonych klientów.

Definicja pojęcia marketing referencyjny - Referral Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.