Reklama kontekstowa co to jest - Contextual Advertising, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest reklama kontekstowa - Contextual Advertising, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest reklama kontekstowa?
Co to jest reklama kontekstowa?

Reklama kontekstowa oznacza rodzaj promocji online, który polega na umieszczaniu reklam na stronach internetowych, w oparciu o treść tych stron. Zamiast wykorzystywać tradycyjne metody kierowania reklam na podstawie demografii, reklamy kontekstowe są wybierane i wyświetlane na podstawie związku tematycznego z daną stroną.

Systemy reklamowe analizują treść strony internetowej, a następnie dobierają reklamy, które są powiązane z kluczowymi słowami i tematami zawartymi na stronie, na przykład, na stronie poruszającej tematykę ogrodnictwa, reklama kontekstowa może promować narzędzia ogrodnicze lub usługi ogrodnicze.

Celem tego rodzaju reklamowania jest zwiększenie skuteczności reklam poprzez docieranie do osób zainteresowanych tematem zawartym na stronie. W rezultacie, użytkownicy są bardziej skłonni kliknąć na reklamę, a reklamodawcy mają większą szansę na osiągnięcie swoich celów marketingowych. Reklama kontekstowa jest więc korzystna zarówno dla reklamodawców, jak i odbiorców, ponieważ zapewnia trafienie w odpowiednią grupę odbiorców, jednocześnie dostarczając wartościowe treści reklamowe.

Definicja pojęcia reklama kontekstowa - Contextual Advertising
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...