ślepota banerowa co to jest - Banner Blindness, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest ślepota banerowa - Banner Blindness, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Banner Blindness (ślepota banerowa) oznacza naturalną, niewymuszoną zdolność użytkownika sieci do automatycznego pomijania materiałów promocyjnych wyświetlanych na stronach internetowych. Zjawisko ślepoty banerowej zostało wykształcone i funkcjonuje jako rodzaj samoobrony przed nachalnym i agresywnym przekazem reklamowym.

Pojęcie Banner Blindness jest ściśle związane z Teorią Detekcji Sygnałów, funkcjonującą w dziedzinie psychologii, która zakłada, że użytkownik dokonuje autofiltracji użytecznych dla niego informacji (sygnałów), ignorując przy tym treści zinterpretowane jako chaotyczne i nieprzydatne (szumy).

Definicja pojęcia ślepota banerowa - Banner Blindness
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.