Trafność reklamy co to jest - Ad Relevance, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Trafność reklamy - Ad Relevance, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Trafność reklamy?
Co to jest Trafność reklamy?

Trafność reklamy (ang. Ad Relevance) to miara oceny, w jakim stopniu reklama odpowiada na potrzeby i oczekiwania grupy docelowej. Jest to jeden z czynników wpływających na skuteczność kampanii reklamowej. 

Im bardziej trafna reklama, tym większa szansa na uzyskanie wyższej liczby kliknięć, konwersji i lepsze wyniki kampanii reklamowej. Trafność reklamy może być mierzona przez platformy reklamowe, które wykorzystują algorytmy i dane użytkowników do określenia, która forma promocji będzie najbardziej dopasowana do danego odbiorcy.
 

Definicja pojęcia Trafność reklamy - Ad Relevance
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.