Wskaźnik kliknięć w e-mailach (Email CTR) co to jest - Email Click-Through Rate, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest wskaźnik kliknięć w e-mailach (Email CTR) - Email Click-Through Rate, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest wskaźnik kliknięć w e-mailach?
Co to jest wskaźnik kliknięć w e-mailach?

Wskaźnik kliknięć w e-mailach (ang. Email Click-Through Rate, Email CTR) to miara skuteczności kampanii e-mailowej, wyrażająca procentowy stosunek liczby odbiorców, którzy kliknęli w linki znajdujące się w e-mailu, do liczby osób, które otrzymały e-mail.

Wskaźnik kliknięć w e-mailach pozwala określić, jak dobrze dana kampania e-mailowa przyciąga uwagę odbiorców i pobudza ich do interakcji. Wskaźnik ten może być stosowany do porównywania skuteczności różnych kampanii e-mailowych i zmian w ich projektowaniu, treści i celach.
 

Definicja pojęcia wskaźnik kliknięć w e-mailach - Email Click-Through Rate
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.