BTL co to jest - reklama poniżej linii, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest BTL - reklama poniżej linii, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: marketing BTL, marketing poniżej linii, reklama BTL

Pojęcie BTL (below the line, reklama poniżej linii, marketing poniżej linii, marketing BTL, reklama BTL) odnosi się do działań marketingowych ukierunkowanych na indywidualnych klientów. W przeciwieństwie do reklam prezentowanych w środkach masowego przekazu BTL skupia się na wąskim gronie odbiorców.

Nazwa BTL może być rozpatrywana w kontekście mediów, za pomocą których przekazywane są treści reklamowe, a w pierwotnej formie są to przede wszystkim ulotki, plakaty, standy, reklama podświetlana, dyspensery, roll-upy.

Kiedyś istniał wyraźny podział pomiędzy BTL a ATL, czyli reklamą w środkach masowego przekazu. Dziś w dobie internetu różnice te coraz mocniej się zacierają i coraz trudniej jest jednoznacznie sklasyfikować niektóre formy reklamy w internecie jako below the line lub above the line.

Sprawdź również: ATL

Definicja pojęcia BTL - reklama poniżej linii
marketing BTL, marketing poniżej linii, reklama BTL
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.