Inna nazwa: marketing BTL, marketing poniżej linii, reklama BTL
Pojęcie BTL (below the line, reklama poniżej linii, marketing poniżej linii, marketing BTL, reklama BTL) odnosi się do działań marketingowych ukierunkowanych na indywidualnych klientów. W przeciwieństwie do reklam prezentowanych w środkach masowego przekazu BTL skupia się na wąskim gronie odbiorców.
Nazwa BTL może być rozpatrywana w kontekście mediów, za pomocą których przekazywane są treści reklamowe, a w pierwotnej formie są to przede wszystkim ulotki, plakaty, standy, reklama podświetlana, dyspensery, roll-upy.
Kiedyś istniał wyraźny podział pomiędzy BTL a ATL, czyli reklamą w środkach masowego przekazu. Dziś w dobie internetu różnice te coraz mocniej się zacierają i coraz trudniej jest jednoznacznie sklasyfikować niektóre formy reklamy w internecie jako below the line lub above the line.
Sprawdź również: co to jest ATL
Definicja pojęcia BTL - reklama poniżej linii
marketing BTL, marketing poniżej linii, reklama BTL
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!