Click tracking co to jest - śledzenie kliknięć, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest click tracking - śledzenie kliknięć, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Click tracking to badanie, które polega na śledzeniu kliknięć na stronie, co pozwala na analizę zachowań użytkowników. Click tracking daje informacje na temat częstotliwości kliknięć, najczęściej klikanych obszarów oraz rozproszenia tych kliknięć.

Click tracking to metoda, która rejestruje zarówno kliknięcia w aktywne linki, jak i elementy, które nie stanowią hiperłącza. Jest uznawany za tańszą, a jednocześnie nieprzynoszącą tak spektakularnych efektów, wersję eye trackingu.

Najpopularniejszym sposobem zastosowania click trackingu jest sprawdzenie za jego pomocą użyteczności stron internetowych, jednak nie jest to jedyna dziedzina, w której wykorzystuje się tę metodę. Przydaje się również do oceny atrakcyjności logotypów, etykiet, opakowań produktów czy projektów reklam.

Efektem przeprowadzenia badań click trackingowych jest mapa cieplna.

Sprawdź również: eye tracking, mapa ciepła

Definicja pojęcia click tracking - śledzenie kliknięć
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.