EAT co to jest - wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest EAT - wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

EAT to kryteria oceny stron internetowych przez algorytm Google, które odwołują się do ich wiedzy specjalistycznej, siły autorytetu i wiarygodności. Zasady te stosuje się do sprawdzania treści i wartości samej strony. Kryteria EAT zostały przygotowane dla testerów zatrudnionych w celu weryfikacji sposobu działania algorytmów Google. Same zasady nie są częścią automatycznego systemu oceny serwisów.

EAT to skrót od: “Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness”, co można przetłumaczyć jako “wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność”.

EAT to system patrzenia na ogólną jakość serwisu, który w efekcie daje wskaźnik EAT. Ma on wpływ na ranking strony w organicznych wynikach wyszukiwania w SERP-ach. Pierwszy raz to określenie pojawiło się w dokumencie Search Quality Evaluator Guidelines (wytyczne dla oceniających jakość wyszukiwania).

Sprawdź również: Google, algorytm Google, YMYL

Definicja pojęcia EAT - wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.