EAT to kryteria oceny stron internetowych przez algorytm Google, które odwołują się do ich wiedzy specjalistycznej, siły autorytetu i wiarygodności. Zasady te stosuje się do sprawdzania treści i wartości samej strony. Kryteria EAT zostały przygotowane dla testerów zatrudnionych w celu weryfikacji sposobu działania algorytmów Google. Same zasady nie są częścią automatycznego systemu oceny serwisów.
EAT to skrót od: “Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness”, co można przetłumaczyć jako “wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność”.
EAT to system patrzenia na ogólną jakość serwisu, który w efekcie daje wskaźnik EAT. Ma on wpływ na ranking strony w organicznych wynikach wyszukiwania w SERP-ach. Pierwszy raz to określenie pojawiło się w dokumencie Search Quality Evaluator Guidelines (wytyczne dla oceniających jakość wyszukiwania).
Sprawdź również: co to jest Google, co to jest algorytm Google, co to jest YMYL
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia EAT - wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!