Algorytm Google co to jest - Google algorithm, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest algorytm Google - Google algorithm, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: algorytm wyszukiwarki, Search Engine Algorithm

Algorytm Google (Google Algorithm, Search Engine Algorithm, algorytm wyszukiwarki) to złożony ciąg procesów komputerowych, dzięki którym wyszukiwarka jest w stanie analizować informacje zawarte na stronach internetowych i wyświetlać je jako odpowiedzi dla wprowadzonych w jej okno zapytań.

Algorytm Google uwzględnia setki czynników rankingowych, dzięki czemu jest w stanie bardzo dokładnie dopasować wyniki wyszukiwania do wyrażonej przez użytkownika intencji.

Pierwszym algorytmem Google był PageRank. Z czasem zaczęto wdrażać kolejne algorytmy i ich aktualizacje, aby wciąż ulepszać wyniki wyszukiwania. Dziś algorytm Google składa się z serii algorytmów, które odpowiadają za różne aspekty ustalania pozycji w rankingu. Każdy z nich uwzględnia jednak kwestię użyteczności strony dla potencjalnego odbiorcy.

Do najbardziej znanych algorytmów Google zaliczyć można:

Sprawdź również: wyszukiwarka Google, intencja użytkownika, aktualizacja algorytmu, PageRank, Google Panda, Google Pingwin, Google Koliber, Google Gołąb

Definicja pojęcia algorytm Google - Google algorithm
algorytm wyszukiwarki, Search Engine Algorithm
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.