Feed produktowy to plik zawierający informacje o produktach w formacie, który jest zrozumiały dla systemów reklamowych i porównywarek cen. Zawiera on szczegółowe informacje o produktach, takie jak nazwa, opis, cena, zdjęcia, kategorie, atrybuty techniczne oraz link do strony produktowej.
Feed produktowy jest stosowany w celu reklamy asortymentu na różnego rodzaju platformach, takich jak porównywarki cen. Dzięki niemu reklamodawcy mogą łatwo udostępniać informacje o swoich produktach na wielu platformach jednocześnie.
Feed produktowy może być generowany automatycznie z bazy danych sklepu internetowego lub przygotowywany ręcznie. Występuje przeważnie w formacie XML lub CSV, który musi być zgodny z wymaganiami danej platformy reklamowej, na której ma być wykorzystany.
Sprawdź również: co to jest feed, co to jest link,
Definicja pojęcia feed produktowy
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!