Feed produktowy co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest feed produktowy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest feed produktowy?
Co to jest feed produktowy?

Feed produktowy to plik zawierający informacje o produktach w formacie, który jest zrozumiały dla systemów reklamowych i porównywarek cen. Zawiera on szczegółowe informacje o produktach, takie jak nazwa, opis, cena, zdjęcia, kategorie, atrybuty techniczne oraz link do strony produktowej.

Feed produktowy jest stosowany w celu reklamy asortymentu na różnego rodzaju platformach, takich jak porównywarki cen. Dzięki niemu  reklamodawcy mogą łatwo udostępniać informacje o swoich produktach na wielu platformach jednocześnie.

Feed produktowy może być generowany automatycznie z bazy danych sklepu internetowego lub przygotowywany ręcznie. Występuje  przeważnie w formacie XML lub CSV, który musi być zgodny z wymaganiami danej platformy reklamowej, na której ma być wykorzystany.
 

Sprawdź również: co to jest feed, co to jest link,

Definicja pojęcia feed produktowy
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.