Geolokalizacja co to jest - geolocation, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest geolokalizacja - geolocation, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Geolokalizacja (geolocation) to proces określania fizycznego położenia osoby lub urządzenia za pomocą odbiorników GPS, adresu IP, bazowych stacji przekaźnikowych czy WiFi.

Geolokalizacja wykorzystywana jest przy geotargetowaniu (w reklamach i wynikach wyszukiwania) czy podczas korzystania z nawigacji.

Sprawdź również: geotargetowanie, co to jest adres IP

Definicja pojęcia geolokalizacja - geolocation
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.