Geolokalizacja co to jest - geolocation, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest geolokalizacja - geolocation, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest geolokalizacja?
Co to jest geolokalizacja?

Geolokalizacja (geolocation) to proces określania fizycznego położenia osoby lub urządzenia za pomocą odbiorników GPS, adresu IP, bazowych stacji przekaźnikowych czy WiFi.

Geolokalizacja wykorzystywana jest przy geotargetowaniu (w reklamach i wynikach wyszukiwania) czy podczas korzystania z nawigacji.

Sprawdź również: co to jest geotargetowanie, co to jest adres IP

Definicja pojęcia geolokalizacja - geolocation
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.