Interakcja z treścią  co to jest - Content Engagement, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest interakcja z treścią  - Content Engagement, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest interakcja z treścią ?
Co to jest interakcja z treścią ?

Interakcja z treścią (ang. Content Engagement) to miara poziomu zaangażowania użytkowników z treścią, którą przedstawiają na swoich stronach internetowych. Może obejmować różne aktywności, takie jak przewijanie, czytanie, klikanie lub udostępnianie. 

Interakcja z treścią jest ważnym czynnikiem oceny efektywności kampanii reklamowych, a także jakości treści, ponieważ wysoka interakcja oznacza zwykle, że treść jest interesująca i przyciąga uwagę użytkowników. Może być mierzona na różne sposoby, np. poprzez czas spędzony na stronie czy wskaźnik odrzuceń.
 

Sprawdź również: wskaźnik odrzuceń, co to jest czas spędzony na stronie

Definicja pojęcia interakcja z treścią  - Content Engagement
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.