Koszt pozyskania klienta (CAC) co to jest - Customer Acquisition Cost, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest koszt pozyskania klienta (CAC) - Customer Acquisition Cost, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Koszt pozyskania klienta (ang. Customer Acquisition Cost, CAC), to metryka finansowa, która odnosi się do kosztów, jakie ponosi firma w celu pozyskania jednego nowego klienta. W skład CAC wchodzą wszelkie nakłady na marketing i sprzedaż, takie jak koszty kampanii reklamowej, wynagrodzenia dla pracowników związanych z pozyskiwaniem klientów, koszty działań sprzedażowych i inne związane z akwizycją klientów. 

Odpowiednie obliczenie i optymalizacja kosztu pozyskania klienta są kluczowe dla osiągnięcia zyskowności firmy, a także dla jej długoterminowego rozwoju.
 

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia koszt pozyskania klienta - Customer Acquisition Cost
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.