Koszt pozyskania klienta (CAC) co to jest - Customer Acquisition Cost, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest koszt pozyskania klienta (CAC) - Customer Acquisition Cost, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest koszt pozyskania klienta?
Co to jest koszt pozyskania klienta?

Koszt pozyskania klienta (ang. Customer Acquisition Cost, CAC), to metryka finansowa, która odnosi się do kosztów, jakie ponosi firma w celu pozyskania jednego nowego klienta. W skład CAC wchodzą wszelkie nakłady na marketing i sprzedaż, takie jak koszty kampanii reklamowej, wynagrodzenia dla pracowników związanych z pozyskiwaniem klientów, koszty działań sprzedażowych i inne związane z akwizycją klientów. 

Odpowiednie obliczenie i optymalizacja kosztu pozyskania klienta są kluczowe dla osiągnięcia zyskowności firmy, a także dla jej długoterminowego rozwoju.
 

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia koszt pozyskania klienta - Customer Acquisition Cost
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.