Nofollow co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest nofollow, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: atrybut nofollow

Nofollow (atrybut nofollow, rel=”nofollow”) to sposób na poinformowanie robotów sieciowych o braku możliwości przejścia do linku lub linków na stronie. Atrybut nofollow można umieścić w kodzie HTML w sekcji head jako meta tag robots lub bezpośrednio w linku do danej strony.

Atrybut nofollow dodany do odnośnika wygląda następująco:

<a href=”adres URL linkowanej strony” rel=”nofollow”>anchor text</a>

Oznaczenie można też umieścić w tagu meta:

<meta name=”robots” content=”nofollow”/>

Sprawdź również: crawler, URL, link, Meta Robots, anchor text, meta tag, follow

Dodatkowe informacje:

  • https://developers.google.com/search/docs/advanced/guidelines/qualify-outbound-links

Definicja pojęcia nofollow
atrybut nofollow
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.