Nofollow co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest nofollow, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: atrybut nofollow

Nofollow (atrybut nofollow, rel=”nofollow”) to sposób na poinformowanie robotów sieciowych o braku możliwości przejścia do linku lub linków na stronie. Atrybut nofollow można umieścić w kodzie HTML w sekcji head jako meta tag robots lub bezpośrednio w linku do danej strony.

Atrybut nofollow dodany do odnośnika wygląda następująco:

<a href=”adres URL linkowanej strony” rel=”nofollow”>anchor text</a>

Oznaczenie można też umieścić w tagu meta:

<meta name=”robots” content=”nofollow”/>

Sprawdź również: co to jest crawler, co to jest URL, co to jest link, co to jest Meta Robots, co to jest anchor text, co to jest meta tag, co to jest follow

Dodatkowe informacje:

  • https://developers.google.com/search/docs/advanced/guidelines/qualify-outbound-links

Definicja pojęcia nofollow
atrybut nofollow
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.