Omnichannel co to jest - Omnichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest omnichannel - Omnichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest omnichannel?
Co to jest omnichannel?

Omnichannel (Omnichannel Marketing) oznacza strategię sprzedaży wielokanałowej prowadzonej zarówno online, jak i offline, która ma zagwarantować klientom dokonywanie szybkich i bezproblemowych transakcji. Omnichannel zakłada, że wszystkie kanały dystrybucji, dotarcia, obsługa klienta, promocja oraz komunikacja powinny ze sobą ściśle współpracować, być zintegrowane i spójne, co ma zapewnić maksymalną wygodę na każdym etapie zakupów.

Omnichannel jest mechanizmem, który w założeniu ma podnieść poczucie komfortu klienta poprzez udostępnienie mu większej liczby powiązanych ze sobą narzędzi. Ich połączenie ma nie tylko prowadzić do sfinalizowania transakcji, ale również zachęcić kupującego do powrotu oraz wywołać, a także utrzymać u niego poczucie lojalności.

Pojęcie omnichannel powstało z połączenia łacińskiego przedrostka omnis, które oznacza wszystko/każdy oraz angielskiego channel czyli kanał. Strategia omnichannel dość często figuruje obok modelu multichannel. Choć oba pojęcia wydają się być podobne, w rzeczywistości istnieje między nim dość istotna różnica. Omnichannel w swoim centrum stawia klienta zaś multichannel produkt. Co więcej pierwszy mechanizm zakłada integrację kanałów, w drugim natomiast drogi komunikacji działają niezależnie.

Sprawdź również: co to jest multichannel, co to jest e-commerce

Definicja pojęcia omnichannel - Omnichannel Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...