Program lojalnościowy co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest program lojalnościowy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest program lojalnościowy?
Co to jest program lojalnościowy?

Program lojalnościowy to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i oferowaniu klientom systemu nagród za określone zachowania, takie jak częste zakupy, polecenia sklepu czy pozostanie z nim na dłuższy czas. 

Celem programu lojalnościowego jest zwiększenie zaangażowania klientów, budowanie pozytywnych relacji z marką, zachęcanie do częstszych zakupów oraz przyciąganie nowych klientów.

Programy lojalnościowe często opierają się na zbieraniu punktów, które można wymienić na nagrody lub zniżki, ale mogą przyjmować wiele różnych form w zależności od branży i celów marketingowych marki.
 

Sprawdź również: co to jest strategia marketingowa

Definicja pojęcia program lojalnościowy
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.