Strategia marketingowa co to jest - marketing strategy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest strategia marketingowa - marketing strategy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest strategia marketingowa?
Co to jest strategia marketingowa?

Strategia marketingowa (marketing strategy) jest zespołem jasno określonych zasad postępowania oraz działań realizowanych przez przedsiębiorstwo w celu efektywnego prowadzenia działalności i maksymalizacji zysku.

Strategia marketingowa to sposób wykorzystania potencjału marketingowego i taktyki funkcjonowania samego przedsiębiorstwa na rynku, po to, aby z sukcesem realizować jego cele. Pozwala ona między innymi wykorzystać nadarzające się okazje na rynku, ograniczyć ryzyka i zagrożenia rynkowe i osiągnąć przewagę nad konkurencją.

Proces tworzenia strategii marketingowej można podzielić na kilka etapów:

  1. Tworzenie briefu kreatywnego
  2. Analizę grupy docelowej
  3. Określenie celu działań marketingowych
  4. Określenie kanałów komunikacji
  5. Opracowanie planu komunikacji

Sprawdź również: co to jest social media marketing, co to jest konwersja, co to jest Google Ads, co to jest influencer marketing, co to jest video marketing, co to jest brief

Definicja pojęcia strategia marketingowa - marketing strategy
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.