Strategia marketingowa co to jest - marketing strategy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest strategia marketingowa - marketing strategy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Strategia marketingowa (marketing strategy) jest zespołem jasno określonych zasad postępowania oraz działań realizowanych przez przedsiębiorstwo w celu efektywnego prowadzenia działalności i maksymalizacji zysku.

Strategia marketingowa to sposób wykorzystania potencjału marketingowego i taktyki funkcjonowania samego przedsiębiorstwa na rynku, po to, aby z sukcesem realizować jego cele. Pozwala ona między innymi wykorzystać nadarzające się okazje na rynku, ograniczyć ryzyka i zagrożenia rynkowe i osiągnąć przewagę nad konkurencją.

Proces tworzenia strategii marketingowej można podzielić na kilka etapów:

  1. Tworzenie briefu kreatywnego
  2. Analizę grupy docelowej
  3. Określenie celu działań marketingowych
  4. Określenie kanałów komunikacji
  5. Opracowanie planu komunikacji

Sprawdź również: social media marketing, co to jest konwersja, co to jest Google Ads, co to jest influencer marketing, co to jest video marketing, co to jest brief

Definicja pojęcia strategia marketingowa - marketing strategy
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.