Ruch płatny co to jest - paid traffic, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest ruch płatny - paid traffic, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Ruch płatny (paid traffic) to ruch generowany przez użytkowników trafiających na strony z płatnych wyników wyszukiwania, a więc tych znajdujących się na górze SERP-ów (nad wynikami organicznymi) i oznaczonych jako reklama.

Ruch płatny może pochodzić m.in. z linków sponsorowanych czy kampanii produktowych Google Ads. Jego generowanie wiąże się z poniesieniem kosztów za każdorazowe kliknięcie w reklamę.

Ruch płatny ma znaczenie w przypadku nowo powstałych firm, które nie mają jeszcze ugruntowanej pozycji w wyszukiwarce, ale chcą szybko pozyskać pierwszych klientów, a także w przypadku tymczasowych lub sezonowych działań marketingowych oraz kampanii kierowanych do zawężonych grup docelowych.

Sprawdź również: wyniki organiczne, SERP, linki sponsorowane, reklama produktowa

Definicja pojęcia ruch płatny - paid traffic
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.