SPAM co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest SPAM, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

SPAM to komunikaty przesyłane jednocześnie do wielu odbiorców, którzy nie wyrazili zgody na ich otrzymanie. Mogą być one dostarczane za pośrednictwem skrzynki mailowej, SMS-ów, komunikatorów internetowych lub kont w serwisach społecznościowych. Najczęściej SPAM jest rozsyłany w celach marketingowych.

SPAM oznacza wiadomości, które:

  • mają masowy charakter,
  • nie są spersonalizowane (każda wiadomość wygląda tak samo),
  • wykorzystują metody socjotechniczne,
  • próbują wprowadzić odbiorcę w błąd,
  • często działają niezgodnie z prawem.

SPAM może być również wykorzystywany przez cyberprzestępców. Takie wiadomości zawierają linki do niebezpiecznych stron, za pośrednictwem których próbują oni pozyskać poufne dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, numer karty kredytowej czy PESEL.

Wiadomości mailowe typu SPAM mogą również zawierać załączniki ze szkodliwymi plikami, po których pobraniu komputer jest atakowany przez złośliwe oprogramowanie, takie jak wirusy, trojany czy programy szpiegujące.

Sprawdź również: CAPTCHA, reCAPTCHA, linki nienaturalne, depozycjonowanie, filtr algorytmicznym, Black Hat SEO, TrustRank

Definicja pojęcia SPAM
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.