Wynik spamu co to jest - spam score, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest wynik spamu - spam score, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest wynik spamu?
Co to jest wynik spamu?

Wynik spamu (ang. spam score) to wskaźnik dostępny w narzędziu Link Explorer, stworzonym przez firmę MOZ. Określa on procent potencjalnego ryzyka otrzymania kary od Google. Do obliczeń wykorzystuje uczenie maszynowe.

Spam Score jest wskaźnikiem, który pokazuje procentowy poziom spamu na stronie internetowej. Jego algorytmy biorą pod uwagę 27 wspólnych cech stron ukaranych przez Google i na ich podstawie określają wynik:

  • 1-30% - niski,
  • 31-60% - średni,
  • 61-100% wysoki.

Wysoki wskaźnik Spam Score nie zawsze oznacza, że na stronie internetowej znajduje się spam. Może on świadczyć o tym, że witryna nie cieszy się dużym autorytetem, dlatego należy się jej przyjrzeć i wyeliminować błędy. 

Sprawdź również: co to jest MOZ, co to jest SPAM, co to jest linki nienaturalne, co to jest black hat SEO

Dodatkowe informacje:

  • What is Spam Score? - Help Hub - Moz - https://moz.com/help/link-explorer/link-building/spam-score

Definicja pojęcia wynik spamu - spam score
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.