Wartość życiowa klienta (CLV) co to jest - Customer Lifetime Value, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest wartość życiowa klienta (CLV) - Customer Lifetime Value, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest wartość życiowa klienta?
Co to jest wartość życiowa klienta?

Wartość życiowa klienta (ang. Customer Lifetime Value, CLV) to metryka biznesowa określająca szacowaną wartość, jaką dany klient przyniesie firmie w ciągu całego okresu jego aktywności. 

CLV bierze pod uwagę zarówno wartość, jaką klient generuje z tytułu zakupów, jak i koszty związane z obsługą i utrzymaniem tego klienta przez firmę.

Dzięki obliczeniu CLV, firmy mogą lepiej zrozumieć wartość każdego z klientów i podjąć decyzje dotyczące inwestycji w marketing, obsługę oraz rozwój produktów i usług, z myślą o zwiększeniu długoterminowej wartości klientów dla firmy.

Definicja pojęcia wartość życiowa klienta - Customer Lifetime Value
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.