Wartość życiowa klienta (CLV) co to jest - Customer Lifetime Value, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest wartość życiowa klienta (CLV) - Customer Lifetime Value, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Wartość życiowa klienta (ang. Customer Lifetime Value, CLV) to metryka biznesowa określająca szacowaną wartość, jaką dany klient przyniesie firmie w ciągu całego okresu jego aktywności. 

CLV bierze pod uwagę zarówno wartość, jaką klient generuje z tytułu zakupów, jak i koszty związane z obsługą i utrzymaniem tego klienta przez firmę.

Dzięki obliczeniu CLV, firmy mogą lepiej zrozumieć wartość każdego z klientów i podjąć decyzje dotyczące inwestycji w marketing, obsługę oraz rozwój produktów i usług, z myślą o zwiększeniu długoterminowej wartości klientów dla firmy.

Definicja pojęcia wartość życiowa klienta - Customer Lifetime Value
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.