Wskaźnik otwarć e-maili co to jest - Email Open Rate, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest wskaźnik otwarć e-maili - Email Open Rate, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest wskaźnik otwarć e-maili?
Co to jest wskaźnik otwarć e-maili?

Wskaźnik otwarć e-maili (ang. Email Open Rate) to miara, określająca procent odbiorców, którzy otworzyli wiadomość e-mail. Wskaźnik oblicza się poprzez podzielenie liczby przeczytanych wiadomości przez liczbę wysłanych wiadomości. Otrzymany wynik przeliczany jest na procenty. 

Wskaźnik otwarć e-maili jest jednym z najważniejszych wskaźników efektywności kampanii e-mail marketingowych, ponieważ pozwala na monitorowanie skuteczności obecnych działań i planowanie kolejnych. 
 

Definicja pojęcia wskaźnik otwarć e-maili - Email Open Rate
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.