Zero-click searches co to jest - wyszukiwanie bez kliknięć, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest zero-click searches - wyszukiwanie bez kliknięć, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: no-click searches

Zero-click searches (no-click searches) to wyszukiwanie bez kliknięć. Jest to sytuacja, w której użytkownik otrzymuje odpowiedź na swoje zapytanie bez konieczności klikania w jeden z linków.

Zero-click searches to konsekwencja m.in. prezentowania poszukiwanych informacji w SERP-ach, czyli wynikach wyszukiwania czy panelach wiedzy Google.

O ile dla użytkownika wyszukiwanie bez kliknięć oznacza szybkie i wygodne uzyskanie odpowiedzi (często jednak niekompletnej), tak dla wydawcy witryny zmniejszenie ruchu organicznego i jednocześnie konieczność zadbania o wartościowe i użyteczne treści, które będą wyświetlać się, chociażby w panelu wiedzy.

zero click searches
Przykład zero-click searches

 

Sprawdź również: SERP, ruch organiczny, wyszukiwarka internetowa

Definicja pojęcia zero-click searches - wyszukiwanie bez kliknięć
no-click searches
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.