White papers - białe księgi - co to jest, co oznaczają, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | SEMPIRE

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest white papers - białe księgi, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: white paper

Co to jest white papers?
Co to jest white papers?

White papers (white paper) to dokument informacyjny wydany przez firmę w celu promowania lub podkreślenia cech danego rozwiązania, produktu lub usługi.

Nazwa white papers oznacza białe księgi. Celem tych dokumentów jest promowanie konkretnego produktu czy usługi i wpłynięcie na decyzje obecnych lub potencjalnych klientów.

White paper może również raportować osiągnięcia firmy w danym obszarze jej działalności. Często jest on stosowany w marketingu BTB do przekonania partnera biznesowego o wyższości naszej oferty nad innymi rozwiązaniami.

Białe księgi pisane są w sposób oficjalny i mają charakter opracowań naukowych, tworzonych na podstawie badań i analiz. W dokumentach pojawiają się dane przedstawione w postaci wykresów oraz tabel.

Sprawdź również: co to jest strategia marketingowa

Definicja pojęcia white papers - białe księgi
white paper
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.