B2C co to jest - business to consumer, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest B2C - business to consumer, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

B2C (business to consumer) to model biznesowy odwołujący się do wszelkich relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientami indywidualnymi. Obejmuje on takie działania jak przygotowywanie ofert i zamówień, obsługę transakcji i płatności, wystawianie dokumentów czy marketing.

Celem firm działających w modelu B2C jest utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych.

B2C oznacza zatem współpracę z dużą ilością klientów, w przypadku których wartość transakcji w przeliczeniu na jednego nabywcę jest niewielka.

Sprawdź również: B2B

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia B2C - business to consumer
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.