Customer experience (CX) co to jest - doświadczenie klienta, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest customer experience (CX) - doświadczenie klienta, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Customer experience (CX, doświadczenie klienta) to wszelkie emocje i odczucia klienta, które wynikają z interakcji pomiędzy nim a daną marką od momentu wejścia na stronę internetową, przez kontakt z obsługą, aż po zakup i korzystanie z danego produktu czy usługi.

Pojęcie customer experience można odnieść również do użytkowników usług, aplikacji i mowa jest wtedy o user experience (UX), pracowników – employee experience (EX) czy uczestników procesu rekrutacyjnego, w przypadku których to doświadczenie określane jest mianem candidate experience (CX).

Pojęcie customer experience nierozerwalnie wiąże się z customer experience management (CEM), czyli zarządzaniem doświadczeniami klienta.

Sprawdź również: UX

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia customer experience - doświadczenie klienta
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.