E-mail marketing co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest e-mail marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: emailing, email marketing

E-mail marketing (emailing) to forma marketingu bezpośredniego, która do komunikacji wykorzystuje pocztę elektroniczną. Jest to najtańsza i najskuteczniejsza metoda dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów, której zadaniem jest budowanie i podtrzymywanie relacji i sprzedaż oferowanych usług czy produktów.

Pojęcie e-mail marketing obejmuje takie zadania jak tworzenie baz klientów, zarządzanie nimi, przygotowywanie treści e-maili, ich wysyłkę czy obsługę przychodzących odpowiedzi.

Najważniejsze wskaźniki oceniające skuteczność działań to OR (open rate) oraz CTR (click-through rate). Pierwszy z nich wskazuje na odsetek odbiorców, którzy otworzyli wysłaną wiadomość i wyświetlili ją na urządzeniu, a drugi na odsetek osób, które kliknęły w zawartość maila.

Sprawdź również: CTR, marketing internetowy

Definicja pojęcia e-mail marketing
emailing, email marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.