FAQ co to jest - najczęściej zadawane pytania, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest FAQ - najczęściej zadawane pytania, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

FAQ (Frequently Asked Questions, najczęściej zadawane pytania) to baza pytań i odpowiedzi, którą można znaleźć przede wszystkim na stronach sklepów internetowych czy firm usługowych. Najczęściej zadawane pytania pozwalają na udzielenie klientowi pomocy, bez konieczności angażowania do tego osób z działu obsługi. 

Sekcja FAQ - najczęściej zadawanych pytań jako jeden z elementów obsługi powinna być odpowiednio zbudowana. Nie ma tu miejsca na przypadkowe pytania, a struktura powinna być przejrzysta, dlatego przy tworzeniu pytań, warto sięgnąć po takie narzędzia jak, chociażby Ahrefs czy Google Keyword Planner. Starannie przygotowana baza pozwoli ograniczyć kontakty z działem obsługi, wpłynie pozytywnie na wizerunek marki i zwiększy sprzedaż.

FAQ to również element, który może mieć ogromny wpływ na pozycjonowanie witryny. Starannie przygotowana sekcja FAQ, w której znajdą się rzetelne odpowiedzi na pytania, daje szansę na pojawienie się strony w wynikach wyszukiwania na pozycji zero, czyli na samej górze listy, jeszcze przed reklamami.

Sprawdź również: direct answer, pozycja zerowa, pozycjonowanie

Definicja pojęcia FAQ - najczęściej zadawane pytania
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.