Karta produktu co to jest - product page, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest karta produktu - product page, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: strona produktu

Karta produktu (product page) to podstrona w sklepie internetowym dedykowana konkretnemu modelowi produktu. Zawiera kluczowe informacje na jego temat, a więc takie, które są konieczne do podjęcia ostatecznej decyzji zakupowej.

Karta produktu pełni funkcję wirtualnego sprzedawcy, ponieważ odpowiada za jego pełną prezentację. Musi zawierać elementy niezbędne do dokonania świadomego zakupu. W tworzeniu karty produktu niezwykle ważne jest znalezienie złotego środka pomiędzy użytecznością a estetyką.

Dobrze zaaranżowana karta produktu:

  • jest atrakcyjna wizualnie, dobrze się prezentuje,
  • zachęca do zakupu,
  • prezentuje produkt zgodnie z jego realnymi cechami,
  • odpowiada na wszystkie pytania potencjalnych klientów,
  • zapewnia bezpieczeństwo zakupów,
  • edukuje i doradza,
  • przedstawia jasne i zrozumiałe komunikaty.

Strona produktu wpływa bezpośrednio na konwersję i sprzedaż, dlatego jest jednym z najistotniejszych typów podstron w e-commerce.

Sprawdź również: sklep internetowy, e-commerce

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia karta produktu - product page
strona produktu
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.