Marketing szeptany co to jest - buzz marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest marketing szeptany - buzz marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki, marketing rekomendacji

Marketing szeptany (buzz marketing) to forma marketingu, która polega na poinformowaniu odbiorców o zaletach danego produktu czy usługi poprzez wywołanie dyskusji na jej temat. Marketing szeptany może być również określany jako whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki czy marketing rekomendacji.

Definicja marketingu szeptanego obejmuje różne jego formy, takie jak:

  • marketing wirusowy,
  • evangelist marketing,
  • casual marketing,
  • product seeding,
  • trendsetting,
  • cause marketing,
  • brand blogging,
  • community marketing.

Buzz marketing nie może być utożsamiany z reklamą, w przeciwieństwie do niej budzi bowiem pozytywne emocje wobec danej usługi czy produktu.

Celem marketingu szeptanego jest wzbudzenie zainteresowania daną usługą czy produktem i wywołanie dyskusji na ten temat, budowanie pozytywnych skojarzeń, wzmocnienie pozycji marki, kreowanie trendów, ale również próba zmierzenia się z negatywnymi opiniami.

Sprawdź również: marketing internetowy

Definicja pojęcia marketing szeptany - buzz marketing
whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki, marketing rekomendacji
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.