Outbound marketing co to jest - marketing wychodzący, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest outbound marketing - marketing wychodzący, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: push marketing, marketing przeszkadzający

Nazwa outbound marketing odnosi się do działań marketingowych, w których marka zwraca się bezpośrednio do klienta, nakłaniając go do zakupu. Outbound marketing określany jest również jako marketing wychodzący czy push marketing.

Narzędzia, jakimi posługuje się outbound marketing to przede wszystkim reklama w prasie, radiu, telewizji, billboardy, mailing, płata reklama w wyszukiwarkach czy mediach społecznościowych.

Działania z zakresu outbound marketingu uznawane są za nachalne, dlatego też coraz częściej można spotkać się z określaniem go jako marketing przeszkadzający.

Outbound marketing dobrze jest łączyć z działaniami inbound marketingu.

Sprawdź również: inbound marketing, social media, wyszukiwarka internetowa

Definicja pojęcia outbound marketing - marketing wychodzący
push marketing, marketing przeszkadzający
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.