Inbound marketing co to jest - marketing przychodzący, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest inbound marketing - marketing przychodzący, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Pojęcie inbound marketing w języku polskim określa się mianem marketingu przychodzącego. To wszystkie działania marketingowe, które przyciągają uwagę odbiorców interesującymi treściami i sprawiają, że oni sami pragną znaleźć firmę i nawiązać z nią kontakt.

Inbound marketing wykorzystuje takie narzędzie jak content marketing, newsletter, e-booki, podcasty, social media, działania z zakresu SEO czy darmowe webinary.

Inbound marketing jest przeciwieństwem outbound marketingu i najlepiej sprawdza się w tych firmach, które prowadzą sprzedaż B2B, w przypadku której podjęcie decyzji zakupowych trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku klientów indywidualnych.

Skuteczny inbound marketing to działania, które zakładają budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami, dwustronną komunikację, wzmacnianie więzi emocjonalnej klienta z marką oraz przeprowadzenie go przez proces sprzedażowy w formie doradzania, a nie nakłaniania do zakupu.

Sprawdź również: content marketing, SEO, webinar, social media, outbound marketing

Definicja pojęcia inbound marketing - marketing przychodzący
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.