Reklama pełnoekranowa co to jest - interstitial, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest reklama pełnoekranowa - interstitial, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: reklama interstitial, banner interstitial

Co to jest reklama pełnoekranowa?
Co to jest reklama pełnoekranowa?

Interstitial to rodzaj inwazyjnej reklamy internetowej, która pojawia się w osobnym oknie przeglądarki o wielkości całego ekranu monitora przed załadowaniem właściwej strony WWW.

Nazwa interstitial w marketingu oznacza banner reklamowy, który zajmuje całą stronę w przeglądarce i trwa od kilku do kilkudziesięciu sekund, często uniemożliwiając użytkownikowi wykonanie ruchu, dopóki nie zaangażuje się on w reklamę.

Reklama pełnoekranowa tego typu ma na celu zainteresowanie użytkownika i zmuszenie go do obejrzenia strony internetowej reklamowanej firmy.

Reklama interstitial może pojawiać się na stronie w różnych momentach. Wyróżnia się:

  • interstitial obowiązkowy – reklama, która pojawia się za każdym razem, kiedy użytkownik chce "połączyć się" z daną stroną WWW,
  • banner interstitial Opt-in – reklama, która pojawia się w momencie kliknięcia przez użytkownika strony w konkretny banner reklamowy.

Sprawdź również: co to jest marketing internetowy

Definicja pojęcia reklama pełnoekranowa - interstitial
reklama interstitial, banner interstitial
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 2 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.