Reklama tekstowa co to jest - Text Ads, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest reklama tekstowa - Text Ads, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest reklama tekstowa?
Co to jest reklama tekstowa?

Reklama tekstowa (text ads) oznacza rodzaj reklamy internetowej, która składa się głównie z tekstu, a jej celem jest promowanie produktów, usług lub marek. Reklamy tekstowe są powszechnie stosowane w platformach takich jak Google Ads (dawniej Google AdWords) czy Bing Ads.

Zazwyczaj składają się z kilku podstawowych elementów, takich jak:

  • Nagłówek: krótki, chwytliwy tekst mający na celu przyciągnięcie uwagi użytkownika. Często zawiera słowa kluczowe, które użytkownik wyszukiwał. Nagłówki są ograniczone liczbą znaków.
  • Opis: dodatkowy tekst opisujący ofertę, produkt lub usługę. Opis ma na celu zainteresowanie użytkownika oraz dostarczenie mu informacji na temat tego, co może zyskać po kliknięciu w reklamę. Podobnie jak w przypadku nagłówków, opisy są ograniczone liczbą znaków.
  • Wyświetlany URL: adres strony internetowej, który jest wyświetlany w reklamie. Działa jako wskazówka, gdzie użytkownik trafi po kliknięciu na reklamę. Wyświetlany URL może być skrócony lub zoptymalizowany w celu lepszego dopasowania do przekazu reklamy.
  • URL docelowy: rzeczywisty adres strony internetowej, na którą użytkownik zostanie przekierowany po kliknięciu w reklamę.

Reklamy tekstowe są powszechnie wykorzystywane w ramach kampanii reklamowych opartych na systemie płatności za kliknięcie (CPC) oraz w wynikach wyszukiwania internetowego. Skuteczność reklamy tekstowej zależy od jej trafności, atrakcyjności przekazu oraz odpowiedniego dopasowania do grupy docelowej.

Definicja pojęcia reklama tekstowa - Text Ads
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...