ścieżka klienta co to jest - Customer journey, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest ścieżka klienta - Customer journey, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest ścieżka klienta?
Co to jest ścieżka klienta?

Ścieżka klienta (ang. Customer journey) to sekwencja kroków lub interakcji, jakie podejmuje potencjalny klient podczas poznawania, wybierania, zakupu i korzystania z produktu lub usługi.

Ścieżka klienta zaczyna się zwykle od momentu, gdy potencjalny klient po raz pierwszy dowiaduje się o produkcie lub usłudze, a kończy się na etapie lojalności, kiedy klient regularnie korzysta z danego produktu lub usługi i poleca ją innym.

Ścieżka klienta może obejmować różne kanały komunikacji, w tym media społecznościowe, reklamy, strony internetowe, e-maile, sklepy stacjonarne i wiele innych. Celem śledzenia ścieżki klienta jest zrozumienie zachowań i potrzeb klientów oraz dostosowanie działań marketingowych i sprzedażowych do ich oczekiwań.
 

Sprawdź również: co to jest media społecznościowe, co to jest strona internetowa

Definicja pojęcia ścieżka klienta - Customer journey
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.