Twitter (TT, TW) co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest Twitter (TT, TW), co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Twitter to amerykański serwis społecznościowy, którego działanie opiera się na wymianie krótkich informacji tzw. tweetów liczących nie więcej niż 280 znaków.

Twitter to w przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama serwis, który nie skupia się na społecznym aspekcie, ponieważ użytkownicy nie gromadzą na nim znajomych, lecz obserwatorów.

Posty (tweety) umieszczane są w serwisie chronologicznie i są odzwierciedleniem aktualnych wydarzeń z różnych dziedzin. Komunikację na Twitterze szczególnie upodobali sobie politycy, sportowcy, celebryci czy różne marki.

Co ważne konta na Twitterze prowadzone są zazwyczaj przez konkretne osoby, a nie sztab specjalistów z dziedziny marketingu czy PR-owców, jak ma to miejsce w przypadku wielu kont na Facebooku czy Instagramie.

Marketingowa siła Twittera drzemie w tzw. mentions, czyli oznaczeniach użytkowników. Jest to także doskonałe źródło inspiracji do działań z zakresu Real Time Marketingu.

Sprawdź również: social media, Facebook, Instagram, real time marketing

Definicja pojęcia Twitter
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.