Inna nazwa: consumer-generated media (CGM), user-created content (UCC)
UGC oznacza skrót od angielskiego sformułowania user-generated content, które należy przetłumaczyć jako treść generowaną przez użytkowników. Mowa tu zarówno o tekstach, jak i obrazach czy nagraniach dźwiękowych. UGC odróżnia od mediów tradycyjnych fakt, że treści nie są tworzone przez zawodowych twórców, lecz przez zwykłych (końcowych) użytkowników, którzy niekoniecznie są ekspertami w danej branży.
Inne nazwy user-generated content to: consumer-generated media (CGM) oraz user-created content (UCC).
Pojęcie UGC jest stosunkowo nowe i upowszechniło się wraz z rozwojem mediów społecznościowych oraz serwisów bazujących na dużej aktywności użytkowników.
User-generated content to między innymi:
Sprawdź również: co to jest social media, co to jest opinie w Google
Definicja pojęcia UGC - treść generowana przez użytkowników
consumer-generated media (CGM), user-created content (UCC)
w słowniku otrzymała ocenę
4.92 / 5 według 12 opinii