Opinie w Google - Google reviews - co to jest, co oznaczają, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | SEMPIRE

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest opinie w Google - Google reviews, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Opinie w Google (Google reviews) to recenzje użytkowników na temat danej usługi dodawane do Google Moja Firma. Wyrażone są oceną w postaci gwiazdek w skali od 1 do 5 oraz komentarzy. Opinie te mogą być zarówno pozytywne, jak i negatywne. Zdarzają się również fałszywe opinie generowane przez nieuczciwą konkurencję.

Opinie Google to element, który ma realny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Ponadto to jeden z najważniejszych czynników rankingowych, który znacząco wpływa na pozycjonowanie. W celu zachęcenia klientów do wystawienia oceny można na firmowej stronie umieścić odnośnik kierujący do wizytówki Google lub za pomocą mailingu przesłać do klienta link wraz z zachętą do zostawienia opinii.

Opinii Google nie można usuwać, wyjątkiem są te, które naruszają zasady. Nie ma również możliwości wyłączenia opcji oceniania w wizytówce Google.

Sprawdź również: Google Moja Firma, wizytówki Google, pozycjonowanie, czynniki rankingowe

Definicja pojęcia opinie w Google - Google reviews
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.